farligmp4 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Hur får man tag på Havana Suit? Den är instängd i en butik typ. Kan bara stå och titta på den. Havana Suit finns där, jag har ritat en liten punkt där. Kommer inte åt den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_thule_ Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 det är nån bugg eller nåt, tror det finns en mod som fixar det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 tror inte det är en bugg... Har sett den på en GTA Karta, men det stod inte hur man får den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 på ena min sparfil så e de en vägg för, på den andra så kan jag ta kläderna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Jag vill kunna ta dom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Hur ser utstyrseln ut ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
farligmp4 Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Vet ej...... Det är det jag vill veta. Finns en till Suit som man inte kan komma åt. Kommer inte ihåg vad den heter. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 (redigerad) Hur ser utstyrseln ut ? kubankläder vit t-shirt med en röd boll på och ljusa jeans och rött pannband Redigerad 9 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 de finns ju ett mission där man ska ha dom, sen är de ju bara att ladda upp txd filen från gta3.img om ni vill hade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Ställ en motorcykel innanför dörren. Gå sedan ut och spräng den. Därefter skall du hoppa upp på motorcykeln och sedan hoppa mot klädikonen. Du kommer att falla genom marken, men du kommer upp igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Ställ en motorcykel innanför dörren. Gå sedan ut och spräng den. Därefter skall du hoppa upp på motorcykeln och sedan hoppa mot klädikonen. Du kommer att falla genom marken, men du kommer upp igen. för ps2 ja..hdae samam problem, laddade ner en mod som tog bort den osynliga väggen och kan ta dem när jag vill Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 ja ska lägga upp ett tips på hur han får den på ett enklare sätt snart! funderar på om jag ska komma på ett jätte bra eller ta det här som jag har nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 för ps2 ja..hdae samam problem, laddade ner en mod som tog bort den osynliga väggen och kan ta dem när jag vill Det funkar väl på PC också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Det funkar väl på PC också? Nope...iaf inte för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts