xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Jepp, sverige vann mott USA med 3-2 och nu ör vi i VM FINAL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Japp det va änna nervöst på slutet men vi vann ändå. Blir en spänande match mot kanada. Ps: Domarn sög totalt, nästan värre än han som dömde kanada - slovakien. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Är inte intresserad av hockey, men såg väl sista minuten, mkt avbrott utav helv*te Aja, kul för svennarna (alltså jag i spetsen ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 domarn var till och medsämre än lärking ,och då e de illa sen så tyckte jag sverige gjorde en bra och stark match. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Riktigt spännande i slutet, och grmt bra jobbat av svenskarna att det blir mål 10 sekunder in i första perioden händer inte varje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Riktigt spännande i slutet, och grmt bra jobbat av svenskarna att det blir mål 10 sekunder in i första perioden händer inte varje dag 18sek om vi ska exakt aja, Nice job. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 sverige tar dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Här har ni FINAL SCHEMAT! MATCHER PÅ TV3 FINALER Söndag 9 maj kl 16.00 i TV3: Bronsmatch Slovakien-USA Direkt från Sazka Arena i Prag. I studion: Claes Åkeson. Söndag 9 maj kl 20.00 i TV3 och Viasat Sport 1: Final Sverige-Kanada Direkt från Sazka Arena i Prag. I studion: Claes Åkeson. GOOOO SVERIGE! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Ehh? Guld. Sverige Silver. Kanada Brons. USA Inget. Slovakien Tror jag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Jag tror att slovakien tar usa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Jag tror att slovakien tar usa. jag me... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 STATS Tredjeplatsen Andra perioden 12.00 5 mot 5 SVK 0 - 0 USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 0-0 fortfarande.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 0-0 fortfarande.... Tråkig match! Men snart är de Stora Finalen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 oooo, läängtar så håårt! ska bli tjockroliigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Slutresultat Efter straffläggning... USA 1 - 0 Slovakien Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 STATS Finalen Första Perioden 02:13 SWE 1 - 0 CAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 2-0 nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 STATS Finalen Första Perioden 15:00 SWE 2 - 1 CAN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 (redigerad) STATS Finalen Första perioden slut! SWE 2 - 1 CAN En bra period som till en början ägdes av Sverige men Kanada kom mer och mer in i matchen. Peter "Foppa" Forsberg blev fult checkad och Rob borde fått en matchstraff enligt mig! Redigerad 10 maj, 2004 av xPisc Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts