Burner Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Är det nån som vet vart man kan kolla upp personers namn, adress och telefonnummer om man har deras ip? Om någon moderator tycker att den här tråden bryter mot forumets regler så kan ni ta bort den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 nej, det finns garanterat inte, vilket område personen befinner sig i är däremot möjligt, finns ett antal hemsidor där man kan kolla upp det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 nej, det finns garanterat inte, vilket område personen befinner sig i är däremot möjligt, finns ett antal hemsidor där man kan kolla upp det. ok. synd att det inte fanns Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Om du vill ha reda på den infon pga att personen i fråga gjort något dumt, t.ex. intrångsförsök, brytit mot någon regel på nån sida, eller liknande kan du kolla upp personens ISP via http://www.ripe.net Du kan sedan ringa den personens ISP och be dom tala om för dig var personen bor. Men dom lär knappast tala om det för dig utan att du har en vettig anledning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 japp, man måste ha en bra anledning (personen har brutit mot lagen eller liknande) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Skulle vara kul att se om alla fjortisar är så kaxiga i verkligheten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Är det så Hultan gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Är det så Hultan gör? Pysslar Hultan med sånt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 va? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Kan inte Hultan få fram var jag bor? Är jag helt ute o cyklar liksom?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 det beror ju på har du gett honom personinformation är det ju inte allt för svårt, bara att kolla gulasidorna, 118 118 eller nåt. har han någon bra anledning så kan han ju få sånt från staten eller vad man nu ska säga...... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Jag sökte på min ip och då hitta jag flera stycken som hade den, hur kan det va så?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 Du kanske har en dynamisk? HÓm du har telia så har du dynamisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts