n00b Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 filmtävlingen som hölls här för snart ett år sedan har varit avgjord för snart ett år sen.. jag var bland dom 5 bästa, men har inte än fått mitt pris? lr min film publicerad.. vad har hänt egentligen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 (redigerad) De fem bästa filmerna publicerades i en gemensam zip-fil. Kom som nyhet på gtasajten. Redigerad 9 maj, 2004 av GTA3 freak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Vad hände med hans pris då...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Säkert angett fel adress Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Filmen har publicerats och nerladdats ca 3000 gånger. Priset (Vice City Minimum Media Kit™) är inte skickat än, men det kommer snart antar jag. I alla fall inom en månad... eller två... Nej jag skojar bara, ska skicka det imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 Filmen har publicerats och nerladdats ca 3000 gånger. Priset (Vice City Minimum Media Kit™) är inte skickat än, men det kommer snart antar jag. I alla fall inom en månad... eller två... Nej jag skojar bara, ska skicka det imorgon Skulle du skicka priset om den här topicen inte fanns...? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Skulle du skicka priset om den här topicen inte fanns...? good point Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 13 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
n00b Skrivet 13 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 maj, 2004 Sjysst.. thx Hultan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 16 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 16 maj, 2004 Självklart Asså, vilket sammanträffande att du han frågar precis innan du skickar... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts