don_salvatore87 Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Jag har nu GTA Vice City hemma och jag säger bara en sak..... Spelet är det bästa jag någonsin sätt och ni kommer inte att bli missnöjda!!!!! Spelet är typ 4000 ggr större än Libery City (Så känns det) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fablenine Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 sviin!häng honom! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Berätta mer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Berätta mer!! NEJ!!! Nu hoppas jag inte att du ger oss en massa spoilers don_salvatore87... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vicke_15 Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Ja... du har rätt... det är mycket bra och välgjord spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts