Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) Jo om man vill ta en screen ifrån en film snutt i tex Winamp så blir det cp! Helt svart eller att bliden rör sig.. Hur får man till så att bilden fastnar? Redigerad 8 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 man kan inte använda PrntScrn för att ta bilder på filmer, filmer är en annan typ av media. finns vissa program som det går med dock inte många... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag tror att man kan anavända fraps Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Självklart kan man det...! Ladda ner VirtualDub och tryck på Print Screen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Varför ska man då ladda ner VirutalDub? Var det inte någon sorts spyware i VirutalDub? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Varför ska man då ladda ner VirutalDub? Var det inte någon sorts spyware i VirutalDub? Spyware? I VirtualDub? Skojar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Nej, jag tror det var nått sånt, inget farligt, utan ett som skickade vart man boddu och så, jag har iaf för mig det . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Nej, jag tror det var nått sånt, inget farligt, utan ett som skickade vart man boddu och så, jag har iaf för mig det . näe, viryualdub innehåller inge spyware Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Okok! kan ingen länka dit? Har för mig att VirtalDub är ett förminsknings program!? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Okok! kan ingen länka dit? Har för mig att VirtalDub är ett förminsknings program!? Det är först och främst ett encodnings program, men man kan göra mkt med det, t.ex. förminska upplösning, lägga in text från en subtitle fil etc etc. VirtualDub - Originalet VirtualDubMod - Kan även hantera OGM och Matroska format VirtualDub Mpeg-2 - Plugin för att hantera MPEG filmer. Diverse Filter För Virtualdub och AVISynth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 ok tack men jag fattar inte ett skit av alla j*vla mirrors.. det står typ på Tjeckiska.. Kan ingen skicka? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 ok tack men jag fattar inte ett skit av alla j*vla mirrors.. det står typ på Tjeckiska.. Kan ingen skicka? D utrycker på dne lilla för att tanka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 D utrycker på dne lilla för att tanka Hittar inte äns den lilla ikonen... :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Hittar inte äns den lilla ikonen... :"> http://prdownloads.sourceforge.net/virtual...ve.zip?download :] Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 det går visst! om man ställer in videoacceleration till ''ingen'' i media player... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) Vart hittar du den där rutan? hitta den.. Redigerad 8 maj, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) va? menar du ''alternativ?'' Verktyg-->Alternativ Redigerad 8 maj, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts