sk8_tomten Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 hejsan jag har gjort en bana med en textur som jag skulle villa bytra ut mot 2 olika men så fort jag byter inuti matreal editor så ändras texturen på hela moddelen ps när detta problemet e fixat kan jag släppa min mod så hjälp plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 om du läser igenom den här guiden så borde du kunna lösa problemet.. http://www.nfsunlimited.net/hp2/tutorials/...t.html#firstrun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 ja har läst den men ja håller på med ein ö!!!!!!!!! och ja har sparat den och när jag öppnar den och ska byta textur på vissa saker ändras allt varför?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SlIpKnOt Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 jag har haft samma problem länge... någon som vet varför det blir så eller ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 9 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 jepp nu vet jag man får skapa flera "material" och sedan markera dom man vill ha med ett visst material!! jag gör nåt liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts