Xemtoth Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Måste man ha den modden för att kunna lägga in nya bilar i gta vice city? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 nä men om den som gjorde bilen gjorde egna fälgar så för att se dom JA men om du INTE bryr dig om fälgarna så NEJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fire-Skull Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 nä men om den som gjorde bilen gjorde egna fälgar så för att se dom JA men om du INTE bryr dig om fälgarna så NEJ jo till visa fordon måste man ha det anars pajar spelet!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 nä men om den som gjorde bilen gjorde egna fälgar så för att se dom JA men om du INTE bryr dig om fälgarna så NEJ men vad händer om jag bara lägger in din Hermes lowrider utan dendär modden,vad händer då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 men vad händer om jag bara lägger in din Hermes lowrider utan dendär modden,vad händer då? ingenting förutom att du inte ser min FINA fälgar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 ingenting förutom att du inte ser min FINA fälgar men hur vet jag vilka fälgar jag får då i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) men hur vet jag vilka fälgar jag får då i spelet du får orginal som är på vooodoooon Men på visssa brukar spelet stängas av Redigerad 8 maj, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 du får orginal som är på vooodoooon aha! tack,ska nog testa mig på dendär Elanor eller va den heter och sin lowrider Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Varför inte installera den? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Varför inte installera den? ska nog det...men..om jag ska ha färg på dem, måste jag ändra någon annan stans då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts