xPisc Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag har v1.1 och när ja startar gtaIII så kan ja bara spela multi theft auto, inte det vanliga... Finns inget alternativ! snälla, hjälp mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag har för mig att MTA: GTA III skriver över några filer eller. nåt, så du kan bara spela MTA... Lösning på problemet: Installera om. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 m, ja märkte att ja va tvungen... orkade inte vänta på nå svar så gjorde det.. tack iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 mitt MTA funkar nt över huvvetaget när ja e inne på alternativ fältet på GTA3 kan ja trycka på att spela MTA men då ser ja bara en film kan någon hjälpa mig hur ja ska göra för att spela multiplayer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 mitt MTA funkar nt över huvvetaget när ja e inne på alternativ fältet på GTA3 kan ja trycka på att spela MTA men då ser ja bara en film kan någon hjälpa mig hur ja ska göra för att spela multiplayer! Samma för mig! Jag har inte några mods installerade så det är nog inte det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jag installerade om mitt gta 3... För okka och xstreem: Starta the all seeing eye och lägg till mta, sen ska man connecta till en server via den...! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts