AE_Dave Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Inne i options finns det ett alternativ som heter "Blood level". Funkar den för er? Jag her blood level på högst, det sprutar lite blod, inget annat... Jag her blood level på lägsta, det sprutar lite blod inget annat.... Eh? Ska väl itne vara så? Lika mkt/lite blod hela tiden hur jag än sjussterar den lilla mätaren! Nån som vet hur jag fixar det här? om man måste tanka nån patch eller så? (Jag har redan 1.1 patchen) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 om jag minns rätt så är mafia inte särskilt blodigt (förutom i filmerna) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Jag gillar den filmen med Morello när han dunkar nåns huvud i en motorhuv! Finns den i nån mapp? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 om jag minns rätt så är filerna i bink format.. är osäker på om dom går att spela upp.. möjligvtis i WMP eller VLC Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) Ju högre Blood settinings du har ju mer blod sprutar det på "dator skärmen" när du blir skjuten. Redigerad 8 maj, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Ju högre Blood settinings du har ju mer blod sprutar det på "dator skärmen" när du blir skjuten. oki @ Skribb/Mr.M Jag minns att det ska finnas något program som heter typ Bink rad tools, med det kan man konvertera bink filer och några till till .avi. Funkade då för mig när jag konverterade några filmer från raven shield. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 29 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2004 Helt onödigt med blod på skärmen. Det stör ju bara. Men det är lite snyggare i Mafia ändå än i GTA:VC. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hiden Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 e de nåt blod i spelet överhuvudtaget till xbox?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts