Arman Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) Håller på med den andra versionen av Yacht Seaways...! Denna gången kommer det finnas fler service bilar och ett kontor. Jag söker efter en som kan modifiera båten så att den har solida rum mm. med glas så att man kan se innuti... OBS: Jag är ingen sån som inte gör något och får all ära. Jag tänker måla om båten, göra ett fint kontor, redigera servicebilar samt fixa hemsidan men det kan vem som helst göra... Vill ni ladda ner den nuvarande modden (version 1) så finns den på den officiella hemsidan. http://yachtseaways.cjb.net Detta är en bild av båten från första versionen... Redigerad 7 maj, 2004 av Arman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Håller på med den andra versionen av Yacht Seaways...! Denna gången kommer det finnas fler service bilar och ett kontor. Jag söker efter en som kan modifiera båten så att den har solida rum mm. med glas så att man kan se innuti... OBS: Jag är ingen sån som inte gör något och får all ära. Jag tänker måla om båten, göra ett fint kontor, redigera servicebilar samt fixa hemsidan men det kan vem som helst göra... Vill ni ladda ner den nuvarande modden (version 1) så finns den på den officiella hemsidan. http://yachtseaways.cjb.net Detta är en bild av båten från första versionen... vart bilden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 vart bilden Blev lite fel men nu ser du den... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 jag kan försöka.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 gör gärna någon textur! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts