Copstar Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) Varför funkar inte fraps 1.9D till något spel?? :'( Hjälp mig!! Den vill inte ta filmer eller screens Redigerad 7 maj, 2004 av Copstar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Fel forum... Näe, fraps funkar inte till alla spel, det kommer i senare verisioner tror jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Fel forum... Näe, fraps funkar inte till alla spel, det kommer i senare verisioner tror jag... funkar inte till nåt spel funkade förut får ett halv år sen innan hdd:n crachade Och jag har inte ändrat nått i windows :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 ladda hem det igen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) ladda hem det igen då? Jag har laddat hem det Finss det något annat program som man kan spela in filmer på (helst med ljud) Redigerad 7 maj, 2004 av Hultenius Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts