sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 vad ska man skriva i sin ipl fil om man vill ha den te gtaIII samma som i vice city eller??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lazurq Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Det borde vara det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 nepp för inuti moomapper så funkar den inte , då trycker jag på open och då skapar den en ny som heter tex stunt_arena.ipl.ipl..... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lazurq Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) Ja men de e för att du inte behöver skrva .ipl det står det ändå. Redigerad 7 maj, 2004 av Lazurq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 det hjälper inte spelet krashar och det blir unhandled exeption! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lazurq Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Det blev samma sak för mig igår... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 De enda siffrorna som ska vara annars i GTA3 är väl ID-nummret. I VC är nästa nummer, om man ska lägga till ett nytt objekt: 4676 I GTA3 är det något annat. Troligen ett lägre tal. 2-3tusen kanske. Men jag vet inte om man kan hoppa över nummer.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 oki vart kan man få tag på en kod då???????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Lazurg och sk8_tomten är samma person... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Lazurg och sk8_tomten är samma person... Hur vet du det?!?! Lite off topic arvid. Är du medlem på ultimate-guitar?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Hur vet du det?!?! Lite off topic arvid. Är du medlem på ultimate-guitar?? De har samma IP. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 De har samma IP. Värkar lite onödigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) ja e fan heller samma persson som lazurq vi går bara i samma klass och va uppkopplade i skolan sammtidigt!!!!! då e det väl klart att vi har samma ip tror ni att jag bara e uppkopplad hemma eller? Redigerad 7 maj, 2004 av sk8_tomten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 kan någon hjälåpa mig istället!!!!!!! och berätta vad jag ska skriva i min ipl fil och berätta varför jag trillar igenom allting!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts