kariya Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 nu finns de till pc, ska dock inte köpa de för jag har de till GC. är de nån som ska köpa de till på pc? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Har det på PS2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zear0x Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Har det på PC, klarat ut det redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Game_X Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Har haft det ett bra tag på PC nu... klarade det innan det kom ut... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Upson Skrivet 14 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 juni, 2004 Jag har det på PC. tycker kontrollerna är väldigt konstiga rent ut sagt! Bilen svänger ju som en TAXI (TAXI spelen) bil och gubben kutar konstigt, fult och jävligt snabbt! Det enda jag gillade var väl inne i uppdragen, dock är detta inte helt finslipat heller. Ibland gör gubben inte vad man beordrar(?) han att göra osv, men underhållande och intressant story, visst! (PS. Det är väldigt fult också, allt förutom vissa männiksor DVS DS.) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts