qrula Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Vad fan ?! fattar inte ett skit nu. Det är ett uppdrag man gör precis efter att man tagit över det stora huset. Man ska typ till ett shopping center. :S mer vet jag inte! Vad är det man ska göra egentligen? är det lätt eller svårt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Du ska panga en massa rutor i köpcentret på norra delen av första ön. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qrula Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) jag krossar alla rutor, men det är en lila plupp kvar. och den är typ vid tool-shopen och weapon-shop, vilken ruta är det? Redigerad 7 maj, 2004 av qrula Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qrula Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 klarade skiten nu, förlåt att jag gjorde en tråd för det här hoppas ni har förståelse puss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 För alla andra som har problem med det försök skaffa ett snabbt vapen helst mingun och handgranater så är det lätt som en våffla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Det är ganska bra att gå upp på andra våningen och kolla också... Det felet gjorde jag... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Det är ganska bra att gå upp på andra våningen och kolla också... Det felet gjorde jag... Gjorde du felet att gå upp eller att inte gå upp? Man ska väl upp dit i uppdraget? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 ja, det finns rutor som ska skjutas på övervåningen oxå.. men det ser man ju på radarn.. jag brukar använda hagelbössan så att man får sönder rutan på 1 skott.. men man får byta till ett vapen som går att springa med på transportsträckorna mellan rutorna.. eftersom man har så lite tid på sig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
seal Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 För alla andra som har problem med det försök skaffa ett snabbt vapen helst mingun och handgranater så är det lätt som en våffla. Jag använde den sista versionen av Uzin (minns inte namnet ) Är det itne svårt att springa fort men minugun jag hade (tror jag) 20 sek kvar när uppdraget var klart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts