sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 hejsan jag har precis suttit och gjort en ö med zmodeler och när jag lagt in den i gta 3 och ska gå på min lilla bro som jag har gjort så faller ja igenom bron!jag har gjort hela mappen med surface,flat.....hur ska jag göra i zmodeler? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Står det inget om "solid"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 När det är sånna fel så är det fel på din collisions data.. Tesata att göra om din .col fil.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 var skulle det stå??? plz help! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 har du läst mapping guiden?? --->> Mapping guide @ gtasajten <<---- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 ja det har jag många gånger ja faller igenom inuti spelet när ja går ut på bron.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Du har väl inte glömt att göra en .col-fil? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 nej det har ja inte e det den det e fel på jag har typ coll maker 1.0 eller nåt från nån steve-m sida typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Gör om col-filen men innan du klickar på "Make collision file", klicka på Options->Mirror-> och kryssa för "X-axis". Om detta inte heller fungerar så kan du testa med y, z, eller flerar axlar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 oki ska testa det men vad ska man skriva i ipl filen om man ska göra banor till gta 3??? ska man skriva samma som till vice city? ps ja vill ha ön vid 8ball bombshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 det funkade inte , här är ett PROBLEM TILLL : alla mina filer heter stunt_arena.col stunt_arena.ide stunt_Arena.ipl stunt_Arena.dff stunt_Arena.txd osv men i moomapper står det att ipl filen heter stunt_Arena.ipl.ipl är det en ny fil som den använder som gör att col filen inte funkar??? help plz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts