StellHell Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) Någon här som har ventrilo och använder det? Hemsidan: Ventrilo.com Där kan ni ladda hem det senaste ventrilo(2.2.0) Men en del servrar ligger på 2.1.4 och jag tänkte va snäll o ge er det.. Om ni inte har nått för er och vill snacka lite så kom in på min server dmcs.kicks-ass.org Rum: Bastuklubben Pass: Finne ENJOY! 2.1.4.rar Redigerad 7 maj, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Jasså, varför lägga upp en sådan här topic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 För att det är kul o snacka skit med folk.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 [stellHell] är ju smart och ger ut fel ip så att jag och d3lta får damp ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 mjo, och sen spammar delta och Stell ner hela skiten med en massa *censurerade* ord . 8000 i ping under den tiden tackar man för Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Min dator lackade ur totalt när han höll på, fick ju avsluta skitet genom CTRL + ALT + DEL , hde fäl runt 4000 i ping då. Och förövrigt så säger bara stell " LOOOOOL" hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) Moofa: Jag har ändrat IP nu.. Vigge: Du ska bara va tyst.. In the navy någon? War: Sug min.. Du sa mins lika mycket LOL du.. Och jag äger dig på att rapa.. Redigerad 7 maj, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Moofa: Jag har ändrat IP nu.. Vigge: Du ska bara va tyst.. In the navy någon? War: Sug min.. Du sa mins lika mycket LOL du.. Och jag äger dig på att rapa.. Måste hålla med på det där, det var nog Warmedal som sa LOL hela tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Moofa: Jag har ändrat IP nu.. Vigge: Du ska bara va tyst.. In the navy någon? War: Sug min.. Du sa mins lika mycket LOL du.. Och jag äger dig på att rapa.. menar du rapa eller rapa? hihihi Alltså rapa=nu kommer jag óch tar dig passa dig noga och sånt shit eller rapa=raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 fasen det är nån som har kickat mig, kan ej komma in Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Vigge: Du ska bara va tyst.. In the navy någon? jo du, "In the NAVY!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Fan ingen inne nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 inte nu heller Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Inte nu heller, men jag är inne i Vent, och Ventar ( ) på att nån kommer! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 fan va fult.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 sitter och väntar på att stell ska komma in så jag kan spela "In The Navy!" ;D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Nu är jag inne igen.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts