Copstar Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Jag gör en båt nu men undrar om man kan flytta gubben så att han står på ett annat ställe och kör den?? 1. Ja, jag kommer att fortsätta med kyrkan 2. Jag tänker INTE att sluta med guiden 3. Jag kommer att slutföra denna båt tills den är klar 4. behöver lite ideér vad jag kan göra på den (rita gärna på bilden) 5. Kan någon fixa texturer till den (båt plast) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 idéer.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 idéer.. Menar du så här :"> Fattade inte så mycket av din "fina" skiss Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Japp precis så.. Kanske inte exakt så men du fattade iaf vad jag menade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Jag gör en båt nu men undrar om man kan flytta gubben så att han står på ett annat ställe och kör den?? 1. Ja, jag kommer att fortsätta med kyrkan 2. Jag tänker INTE att sluta med guiden 3. Jag kommer att slutföra denna båt tills den är klar 4. behöver lite ideér vad jag kan göra på den (rita gärna på bilden) 5. Kan någon fixa texturer till den (båt plast) Kommer du att slutföra den tills den är klar? Hur ska du kunna slutföra den mer än en gång, lite svårt eftersom då slutförde du den inte förstaa gången btw, nice, och ja, jag tror att han menar ungefär så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Kommer du att slutföra den tills den är klar? Hur ska du kunna slutföra den mer än en gång, lite svårt eftersom då slutförde du den inte förstaa gången btw, nice, och ja, jag tror att han menar ungefär så jag menar att jag kommer att släppa en beta vid 50% innan den är 100% klar och jag kommer inte att sluta när betan är klar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts