maSklin Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Bäste Webhallenkund ! Vi idag fått besked att Sverige endast blir tilldelade 30% av den tilltänkta Vice City-volymen. Vi kommer p.g.a. detta endast kunna leverera spel till de som förbokat spelet innan den 27/10 kl. 15.03. Tyvärr har du bokat spelet efter detta datum/klockslag. Det betyder att om du fortfarande vill ha spelet kommer det levereras så snart nästa sändning kommer in (prel. 14/11). Om du vill avboka din beställning går det naturligtvis bra. Svara i så fall på detta mail och skriv ditt namn och adress. Om du inte svarar på mailet antar vi automatiskt att du vill att vi skickar spelet så snart det kommer in. Vi beklagar att vi inte kunde leverera ditt spel på utsatt tid och hoppas på överseende. Med Vänliga Hälsningar Bendik Cavallin Jag blir galen!!!*gråter* //maSklin (jag är ny här) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Brinckster Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 fy fan vad tråkigt..! hoppas det inte blir så på cdon också.. fast jag beställde iofs före den 27:e Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SmartEGG Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Men det är ju bara att avbeställa det och köpa det i närmaste butik imorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Sjukanmäl dig från skolan och dra till affären när de öppnar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 ojojoj hen hel vecka tänk på oss PC:are Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bob the dog Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Tur att man beställda fan i augusti! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Martin Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Tänk på oss som inte har PS2 då Jag längtar så jäkla mkt... Men som tur e har jag en poolare som ska köpa det PS: Wow, mitt första inlägg...hehe, ja e ny här... (nu ska ni bli glada för att jag nite startade en onödigt tråd om det!) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ocke Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 välkommen välkommen martin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Välkommen! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Tänk på oss som inte har PS2 då Jag längtar så jäkla mkt... Men som tur e har jag en poolare som ska köpa det PS: Wow, mitt första inlägg...hehe, ja e ny här... (nu ska ni bli glada för att jag nite startade en onödigt tråd om det!) Ang. din sign. Du är inte pervers, du är bara extremt kåt på att ha en girlfriend... PS. Det är alltid risker när man förbokar.. därför jag inte har gjort det... Väntar utanför fösta bästa affär istället... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 7 november, 2002 Vi idag fått besked att Sverige endast blir tilldelade 30% av den tilltänkta Vice City-volymen. OJOJOJ!!! 30% är inte mycket! Där ser ni att det är värt att förboka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 HUR F*N KAN SÅNT FÅ HÄNDA?!?!?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perkav Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Bäste Webhallenkund ! Du är välkommen att hämta ditt/dina förbokade GTA Vice City fr.o.m. imorgon, fredag. citat ur MITT (bättre) mejl HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA ! (skojja bara ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 var nyss o köpte vc trodde det var helt kört dock efter att ha läst på sajtenså efter skolan ska det röjas Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Tänk på oss som inte har PS2 då Jag längtar så jäkla mkt... Men som tur e har jag en poolare som ska köpa det PS: Wow, mitt första inlägg...hehe, ja e ny här... (nu ska ni bli glada för att jag nite startade en onödigt tråd om det!) roligt med nån som heter sitt namn, d va länge sen tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 OJOJOJ!!! 30% är inte mycket! Där ser ni att det är värt att förboka! så fort man kan boka VC på pc ska jag fan göra d, man har inget att förlora på det ju...om man ångrar sig sen så kan man ju göra det också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
mrK Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 jag tror inte ni behöver stressa upp er jag bor i växjö o här var det jävligt lugnt iofs så var jag där vid tio Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 (redigerad) roligt med nån som heter sitt namn, d va länge sen tror jag stoffe, arvid, Hultenius... Redigerad 8 november, 2002 av GTA3_PLAYER Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 november, 2002 Jag ringde KE Media förut (fick ett speciellt telefonnummer av webhallen) men de verkar inte ha nån koll alls... skumt... De skulle i alla fall kolla upp det och ringa mig så fort de fick reda på något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts