qrula Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Det är ett uppdrag med snubben i hamnen där man ska åka och sno en stridsvagn från armén. Har fastnat på den, hjälp, please? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 ställ dig på gräset bredvid vägen, vid kanten till vattnet... ta M4'an och peppra allt som rör sig tills snubben i stridsvagen går ur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 eller så kan du ju bara följa efter den på lagom avstånd och vänta tills dom går ut och käkar munkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 eller så tar man helikoptern och stannar på ett hus tak och sedan sniprar dom. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Vet nån vart militärerna tar vägen om man struntar i att stjäla pansarvagnen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 (redigerad) Vet nån vart militärerna tar vägen om man struntar i att stjäla pansarvagnen? dom bör väll sticka till basen?det e väll dit dom e på väg? Redigerad 6 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Ta en Cheeta, och bakom dem med en jävla fart, så du tar död på alla på vänstra sidan, sen så åker du iväg en bit, väntar ,sen så kommer dem, då dödar du dem , sen tar du pansarvagnen och ställer i cortez garage Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
helmer Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Jamen...? Orka döda alla?! Mitt sätt: Åk till pansarvagnen (ställ dig brevid, INTE framför), sen går du bara ur bilen och tar pansarvagnen av dem. Det var länge sen jag gjorde det uppdraget, men antagligen så slänger han ut personen som kör, eller så kliver personen ur och försöker "ta dig". Då är det ju bara att sno pansarvagnen och åka rak fram och meja ner all de ser! Tips: Ha en uzi så du kan skjuta ner alla som försöker öppna dörren... /Helmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Men varför göra det så jobbigt när man kan vänta till dom går och köper munkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Men varför göra det så jobbigt när man kan vänta till dom går och köper munkar. Inte igen. Gå och köp munkar eller nå't... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Inte igen. Gå och köp munkar eller nå't... Suck, vad jobbiga ni är. Man väntar tills dom går och köper munkar. I'm lovin' this shit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Vet nån vart militärerna tar vägen om man struntar i att stjäla pansarvagnen? Dom sticker till ett lager vid hamnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Jamen...? Orka döda alla?! Mitt sätt: Åk till pansarvagnen (ställ dig brevid, INTE framför), sen går du bara ur bilen och tar pansarvagnen av dem. Det var länge sen jag gjorde det uppdraget, men antagligen så slänger han ut personen som kör, eller så kliver personen ur och försöker "ta dig". Då är det ju bara att sno pansarvagnen och åka rak fram och meja ner all de ser! Tips: Ha en uzi så du kan skjuta ner alla som försöker öppna dörren... /Helmer hmm.. men det går väl inte att slita ur folk ur stridsvagnar hur som helst.. har jag fått för mig iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qrula Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 haha!! det var ju skitlätt jag väntade tills dom köpte munkar. aslätt ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 haha!! det var ju skitlätt jag väntade tills dom köpte munkar. aslätt ju allvarligt? köper MUNKAR?! vart stannar dem då? och hur vet man att dem köper munkar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 de enda som man behöver göra är att skuta snubben som sitter på tankens tak, sen gå in i pansarvagnen och åka iväg.. svårare än så är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qrula Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 allvarligt? köper MUNKAR?! vart stannar dem då? och hur vet man att dem köper munkar? "Halt, soldiers, go and buy some donuts" så säger dom typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 "Halt, soldiers, go and buy some donuts" så säger dom typ vart drar dem för att köpa skiten då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 vart drar dem för att köpa skiten då I munkaffären mellan polisstationen och glassfabriken. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 I munkaffären mellan polisstationen och glassfabriken. haha, gött, drar dem in där o stälelr sig o snackar med snubben i kassan typ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts