Lazurq Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 (redigerad) Kan inte någon göra en guide på svenska? Redigerad 6 maj, 2004 av Lazurq Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 ja jag håller på med en jösses vad all tjatar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Skyndar du dig så kommer don inte tjata med.. Det är ju bara lite text som ska översättas.. Bilderna finns ju redan.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Skyndar du dig så kommer don inte tjata med.. Det är ju bara lite text som ska översättas.. Bilderna finns ju redan.. men jag vill göra annat också inte bara att översätta Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 men jag vill göra annat också inte bara att översätta Så mycket text är det inte.. Om du skulle sätta dig ner och bara lägga ner lite tid så skulle det inte ta mer än nån timme.. Fast det förstås.. Man måste ju kunna engelska med.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Så mycket text är det inte.. Om du skulle sätta dig ner och bara lägga ner lite tid så skulle det inte ta mer än nån timme.. Fast det förstås.. Man måste ju kunna engelska med.. engelska kan jag jag ska ta den mera på allvar nästa vecka Den är klar senast söndag den 16 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
sk8_tomten Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 det låter bra!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts