STATUS Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 (redigerad) Om DU älskar musik som: Trance, Techno, Base, Hardstyle , Hardacid, Hardstyle, Pop, Rock el. Metal Då är du mega välkommen att lyssna på vår 24-7 nät musik: Gå in på vår NYA hemsida: www.siliconbase.tk För frågor gällande oss eller radion: silicon_base@hotmail.com Och en sak till NJUT!!!! Redigerad 6 maj, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 förmodar att ni har tillstånd att sända nätradio? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Öö right, har du fått betalt för att säga det där eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Warmedal Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 www.stim.se Annars är det "la" olagligt att sända nätradio. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Borde inte den här tråden ligga i musik, grafik och öh-ja-vad-det-nu-var. forumen?` Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Det här är nog inte riktigt rätt forum tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Ligger sidan nere? För jag kommer inte in... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Deltanator Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Vad betyder "la" ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 www.stim.se Annars är det "la" olagligt att sända nätradio. min farsa jobbar där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Vad betyder "la" ? väl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 låter som en bra radiokanal i mina öron har lagt in den i min radio-playlist.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Mycket skön musik som spelas.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 väl... väll? Tur att sidan funkade.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 (redigerad) väll? Tur att sidan funkade.. La, används i göteborg för att göra meningarna mer oseriösa! edit! Warmedal: Det är inte olagligt Redigerad 6 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 väll? Tur att sidan funkade.. väll som du skrev stavas oxå väl.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 det är ju 99% trance och techno Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Mhm stilen Fatboy Slim.. Hur länge har den funnits nu tro? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 La, används i göteborg för att göra meningarna mer oseriösa! edit! Warmedal: Det är inte olagligt Inte bara Göteborg(Kanske ursprungligen dock). Jag bor i Östergötland och jag använder nog "la" mer än "väl" tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Inte bara Göteborg(Kanske ursprungligen dock). Jag bor i Östergötland och jag använder nog "la" mer än "väl" tror jag. Jaså? Man lär sig nytt varje dag. Själv bor jag i de norra Hälsinglandsskogarna. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
STATUS Skrivet 28 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 juni, 2004 Ville bara säga... Ja som ni kanske hört så har musiken lagts ner... Svårt att spela när det fattas DJs... Den 22juni la vår server man Gurre ner sin server och radion totalt... Hemsidan kommer också sedan att försvinna inom kort... Och allt där till... Så är det... Och inga nya projekt om radio eller liknande verkar komma heller. Tyvärr... Så är det... Ha det bra alla... MVH Siliconbase crew Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts