Topp3 Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Har för mig jag läste i nå't nummer av PC för alla om hur man fick bort den där förpestande lilla pilen i kanten av varje ikon på genvägarna. Någon som vet hur man gör? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Ladda hem tweakxp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Ladda hem tweakxp Öhm... jao, det borde nog funka. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 ja, och det gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 varför skall du göra det, då vet du ju inte vad som är genvägar längre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 varför skall du göra det, då vet du ju inte vad som är genvägar längre För att dom är fula. Dessutom har jag inget på skrivbordet, så det spelar ingen roll. Och så sist men inte minst, vad rör det dig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 varför skall du göra det, då vet du ju inte vad som är genvägar längre Håller han muspekaren över ikonerna står det väl att det är genvägar, eller försvinner det om man tar bort den lilla pilen på ikonerna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Undrade bara och du svara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Vad menar ni? screen?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Vad menar ni? screen?? Den där flummiga pilen i hörnet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Den där flummiga pilen i hörnet. Jaha den fulingen.. tack! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Sorry att jag drar upp denna topic men tänkte fråga om du lyckades. I så fall hur gjorde du? Jag har laddat ner tweak xp men hittar inte vart man ändrar det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Sorry att jag drar upp denna topic men tänkte fråga om du lyckades. I så fall hur gjorde du? Jag har laddat ner tweak xp men hittar inte vart man ändrar det. Det jag kommer ihåg som Topp3 är att man inte ska behöva använda nåt extra program utan det ska gå ändå genom att ändra någonting i regedit om jag inte minns fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 20 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 juni, 2004 Lite mer specifikt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts