MAFIA_KING Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 I Age of Empires II The Age of the kings. så undrar jag om ngn har gjort Campaign (stavning?) Det e barbarossa uppdragen, men iaf jag undrar vad man ska göra med den döda "emperor in barrel" När jag kommer till Dome Of Rock så händer d inge ngn som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Haha vem fan kör kampanjen i aoe? inte jag iaf fast jag har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 jag har klarat alla , men jag kommer inte ihåg det , var ju så jävla länge sen jag spelade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
NawID Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Är det första Barbarossauppdraget eller något senare? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts