Jump to content

Tribes 2 gratis

AE_Dave
 Share

Recommended Posts

För er som har en fileplanet användare så går det att tanka hem Tribes 2 (och Tribes:Vengance) helt gratis från den här URL'n:

http://www.fileplanet.com/files/140000/140247.shtml

Börjar visst bli vanligare och vanligare att släppa spel som blir lite äldre eller som gick dåligt i försäljning gratis ute på Internet, t.ex. Quake Doom Enemy Territory tribes spelen och sånt :mellow:

:P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Det finns på FragZone också. Här :angry: Sen finns ju också ettan

Okej -_- fast tankar ändå hellre på fileplanet :mellow: weee 2.30 mb/s :P älskar deras nya download grej!

..... hur får man tag i en cdkey? ;) fileplanet sa att man skulle få en på nåt sätt men inte får man på nåt sätt... omg! :ph34r:

Redigerad av AE_Dave
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej  -_-  fast tankar ändå hellre på fileplanet  :mellow:  weee 2.30 mb/s  ;)  älskar deras nya download grej!

..... hur får man tag i en cdkey?  :ph34r:  fileplanet sa att man skulle få en på nåt sätt men inte får man på nåt sätt... omg!  :angry:

låt dig inte luras, du tankar knappast 2.30 mb/s tro mig! jag har mätt med 2 olika program, om dom skriver att du tankar i 2.30mb/s tankar du i själva verket i ca 200kb/s. bara så du vet :P

Redigerad av KalleR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

låt dig inte luras, du tankar knappast 2.30 mb/s tro mig! jag har mätt med 2 olika program, om dom skriver att du tankar i 2.30mb/s tankar du i själva verket i ca 200kb/s. bara så du vet :mellow:

Det är en rätt stor skillnad tror du inte han skulle märka om han blir lurad så? Hur mycket bandbrädd har du då AE Dave?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är en rätt stor skillnad tror du inte han skulle märka om han blir lurad så? Hur mycket bandbrädd har du då AE Dave?

men du fattar ju inte, inte copy heller, det står att man tankar mycke snabbare än man gör... enligt fileplanet tankade jag i mellan 1.5 och 2.8 mb/s fast bara runt 200-400kb/s igentligen

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

men du fattar ju inte, inte copy heller, det står att man tankar mycke snabbare än man gör... enligt fileplanet tankade jag i mellan 1.5 och 2.8 mb/s fast bara runt 200-400kb/s igentligen

happs :( men gick då ordentligt fort för 500 mb... :P

*on topic*

Wth är tribes?!?  :P

Genre och vad gör man?  ;)

Action är genren skulle jag gissa men iaf:

Du får välja mellan några lag när du joinar en server så varje lag har några uppdrag tex: "Defend base" eller "Attack enemy base" etc (w00t)

Eller så kan man köra lite olika gametypes (vet inte tror det fanns 2 eller nåt sånt.)

Sen finns det Tribes 2 Classic (vilket är ungefär som Tribes 1!!) man går runt på en bana och tar över olika controlpoints eller så går man bara runt på en bana och dödar så mkt man hinner (Man har jetpacks (w00t) )

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Action är genren skulle jag gissa men iaf:

Du får välja mellan några lag när du joinar en server så varje lag har några uppdrag tex: "Defend base" eller "Attack enemy base" etc ;)

Eller så kan man köra lite olika gametypes (vet inte tror det fanns 2 eller nåt sånt.)

Sen finns det Tribes 2 Classic (vilket är ungefär som Tribes 1!!) man går runt på en bana och tar över olika controlpoints eller så går man bara runt på en bana och dödar så mkt man hinner (Man har jetpacks :( )

Typ som TFC , Unreal ?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det är väldigt konstigt att det skulle stå fel, kan variera några kb, men om det skiljer sig på megabyte så är det kanppast fel. :P

Redigerad av the-copy
Länk till kommentar
Dela på andra sidor