AE_Dave Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 För er som har en fileplanet användare så går det att tanka hem Tribes 2 (och Tribes:Vengance) helt gratis från den här URL'n: http://www.fileplanet.com/files/140000/140247.shtml Börjar visst bli vanligare och vanligare att släppa spel som blir lite äldre eller som gick dåligt i försäljning gratis ute på Internet, t.ex. Quake Doom Enemy Territory tribes spelen och sånt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Det finns på FragZone också. Här http://www.gtasajten.com/uploads/emoticons/default_mellow.png' alt=':mellow:'> Sen finns ju också ettan Här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Det finns på FragZone också. Här Sen finns ju också ettan Okej fast tankar ändå hellre på fileplanet weee 2.30 mb/s älskar deras nya download grej! ..... hur får man tag i en cdkey? fileplanet sa att man skulle få en på nåt sätt men inte får man på nåt sätt... omg! Redigerad 5 maj, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Wth är tribes?!? Genre och vad gör man? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 (redigerad) Okej fast tankar ändå hellre på fileplanet weee 2.30 mb/s älskar deras nya download grej! ..... hur får man tag i en cdkey? fileplanet sa att man skulle få en på nåt sätt men inte får man på nåt sätt... omg! låt dig inte luras, du tankar knappast 2.30 mb/s tro mig! jag har mätt med 2 olika program, om dom skriver att du tankar i 2.30mb/s tankar du i själva verket i ca 200kb/s. bara så du vet Redigerad 6 maj, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 vad är deras "nya nerladdninsgrej??" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 låt dig inte luras, du tankar knappast 2.30 mb/s tro mig! jag har mätt med 2 olika program, om dom skriver att du tankar i 2.30mb/s tankar du i själva verket i ca 200kb/s. bara så du vet Det är en rätt stor skillnad tror du inte han skulle märka om han blir lurad så? Hur mycket bandbrädd har du då AE Dave? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 (redigerad) Han har 26mbit, han ska inte kännna sig så "lurad" kaller: Du kanske menar mbit? Redigerad 6 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 låt dig inte luras, du tankar knappast 2.30 mb/s tro mig! jag har mätt med 2 olika program, om dom skriver att du tankar i 2.30mb/s tankar du i själva verket i ca 200kb/s. bara så du vet 223.6 för att vara exakt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Det är en rätt stor skillnad tror du inte han skulle märka om han blir lurad så? Hur mycket bandbrädd har du då AE Dave? men du fattar ju inte, inte copy heller, det står att man tankar mycke snabbare än man gör... enligt fileplanet tankade jag i mellan 1.5 och 2.8 mb/s fast bara runt 200-400kb/s igentligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 men du fattar ju inte, inte copy heller, det står att man tankar mycke snabbare än man gör... enligt fileplanet tankade jag i mellan 1.5 och 2.8 mb/s fast bara runt 200-400kb/s igentligen happs men gick då ordentligt fort för 500 mb... *on topic* Wth är tribes?!? Genre och vad gör man? Action är genren skulle jag gissa men iaf: Du får välja mellan några lag när du joinar en server så varje lag har några uppdrag tex: "Defend base" eller "Attack enemy base" etc Eller så kan man köra lite olika gametypes (vet inte tror det fanns 2 eller nåt sånt.) Sen finns det Tribes 2 Classic (vilket är ungefär som Tribes 1!!) man går runt på en bana och tar över olika controlpoints eller så går man bara runt på en bana och dödar så mkt man hinner (Man har jetpacks ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Action är genren skulle jag gissa men iaf: Du får välja mellan några lag när du joinar en server så varje lag har några uppdrag tex: "Defend base" eller "Attack enemy base" etc Eller så kan man köra lite olika gametypes (vet inte tror det fanns 2 eller nåt sånt.) Sen finns det Tribes 2 Classic (vilket är ungefär som Tribes 1!!) man går runt på en bana och tar över olika controlpoints eller så går man bara runt på en bana och dödar så mkt man hinner (Man har jetpacks ) Typ som TFC , Unreal ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Typ som TFC , Unreal ? Nah, mer som Domination... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
gta_vice_boy Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) får man nån cd-key eller hur får man igå¨ng on-line spelet annars?? Redigerad 12 maj, 2004 av gta_vice_boy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 12 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 12 maj, 2004 (redigerad) men du fattar ju inte, inte copy heller, det står att man tankar mycke snabbare än man gör... enligt fileplanet tankade jag i mellan 1.5 och 2.8 mb/s fast bara runt 200-400kb/s igentligen Det är väldigt konstigt att det skulle stå fel, kan variera några kb, men om det skiljer sig på megabyte så är det kanppast fel. Redigerad 12 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 har nån registrerat sig ännu? Fan man måste ju skriva gatuaddress... Är det verkligen gratis? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Registrera dig inte då bara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 har nån registrerat sig ännu? Fan man måste ju skriva gatuaddress... Är det verkligen gratis? Om du inte vill skriva din riktiga adress så skriv en fejk, typ Bumelehonungsmuppgatan 2341243214242341 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 Om du inte vill skriva din riktiga adress så skriv en fejk, typ Bumelehonungsmuppgatan 2341243214242341 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 15 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 15 maj, 2004 ok jag frågar igen, vad fan är download grejen? vill tanka snabbt =PP Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts