Undertaker Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 hej, är det någon som vet vart import garagen i stunton och portland är??Jag kan inte hitta dom....jag har bara hittat den i SSV och klarat alla bilarna. Kan någon berätta vart dom finns...plz.. ??? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 I portland finns garaget vid hamnen. När du kör in på hamnområdet, så åk över parkeringen på vänster sidan och in i den västra gången i gränden. När du har kört igenom gränden åker snett åt höger mot ett garage med en lista utanför. I staunton ligger garaget till vänster när du har kört över Cochrane dam från villaområdet. Precis innan vägen svänger till höger (det är ett räcke vid svängen) ska du svänga in till höger före muren och där är garaget. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 29 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Portland är rätt antar jag men den som du säger är stunton är egentligen SSV det vet jag....kan du säga vart garaget är i Stunton island?? ??? ??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hedagarden Skrivet 29 juni, 2002 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2002 Fan vad pundig jag är...det finns bara två garage ett i portland och ett i shoreside vale...sorry... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Undertaker Skrivet 30 juni, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2002 Hehe, ok jag har hittat den i portland...Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 Hur i hela friden ska man leverera en Dodo, då? På Portland, asså. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 8 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 8 juli, 2002 Hur i hela friden ska man leverera en Dodo, då? På Portland, asså. För att få en dodo så måste du klara både första och andra ön först ...och nej, det finns inga genvägar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 Typiskt... Jag som inte har nåt minneskort... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fulodum Skrivet 9 juli, 2002 Rapportera Share Skrivet 9 juli, 2002 ja lyckades nästan komma till ssv när ja va i staunton utan att ha kommit så långt i spelet. ja hoppade rätt ut i vattnet i en jvla fart med en cheeta, så datorn laddade ssv, sen landade ja i ssv's vattnet och drunkna ganska rejält.. detta utlöste ett grovt datorn-tänker-damp och den stod i detta tillstånd ett jäkla tag sen vaknade min "gubbe" upp utanför stauntons sjukhus och så var sagan slut... hmm.. ganska onödigt att skriva detta men det kom jag inte på förens hälften redan var skrivet så... skit samma. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 jag har en fråga om import/export garagen, om man t.e.x lämnar en Stallion med tak i garaget i SSV kommer den Stallion som man kan ta när man klarat garaget alltid ha tak och ha samma färg som den man lämnade in? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Nä det skiftar varje gång du tar den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Jag fick en Svart DoDo en gång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 Jag fick en Svart DoDo en gång På PS2??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 På PC fi ck jag en Rosa mörk och på PÅ PS2 Svart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stoffe Skrivet 15 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 15 september, 2002 VA MÅSTE KOLLA! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 Jag har problem med import/export garaget på SSV, när jag kör in med en bil blir det som ett extra tak inne i garaget som skymmer bilen. Varför händer detta, har ni också samma problem? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 Är det ingen mer än jag som stött på detta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 17 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 17 september, 2002 Är det ingen mer än jag som stött på detta? Det verkar inte så....nåt undantagsfel kanske?... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 Jag har fixat ett screenshot på SSV import/export garaget när jag parkerar en BF Injection. Jag kan inte se bilen p.g.a nåt konstigt extratak inne i garaget. http://user.tninet.se/~uza885s/gta/garage.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 18 september, 2002 Rapportera Share Skrivet 18 september, 2002 konstigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts