^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 var är det mest troligt att man stöter på en Virgo? har bytt ut den mot en Lincoln Continental Mark IV och jag vill ju inspektera/provköra den jag lyckades hitta en vid södra gränsen till Downtown förut men det var en sån där idiotförare som vägrade stanna och eftersom jag körde R1'a så ramlade jag naturligtvis av och vips så var den bort har åkt runt i hela stan i flera timmar nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Den kör ofta runt vid downtown/prawn island, men jag har sett en sån vid little havana/haiti. Redigerad 5 maj, 2004 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diver Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Byt fordon med jämna mellanrum mina erfarenheter är att vissa bilar syns oftare när man kör något liknande själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Byt fordon med jämna mellanrum mina erfarenheter är att vissa bilar syns oftare när man kör något liknande själv jo det e så att fordonen åker mer på vägen om man sitter i det fordonet man vill ha (sorry för knäpp förklaring) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Men om man sitter i bilen man letar efter så letar man ju inte efter den längre! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 (redigerad) tack för hjälpen.. fick tag på en nu.. på bron mellan prawn island och vice point.. när jag väl hade hittat den så var hela stan smockad med såna sen men så brukar det ju bli som sagt... måste firas med en burnout Redigerad 6 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 tack för hjälpen.. fick tag på en nu.. på bron mellan prawn island och vice point.. när jag väl hade hittat den så var hela stan smockad med såna sen men så brukar det ju bli som sagt... måste firas med en burnout Of*n va snygg bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 tack för hjälpen.. fick tag på en nu.. på bron mellan prawn island och vice point.. när jag väl hade hittat den så var hela stan smockad med såna sen men så brukar det ju bli som sagt... måste firas med en burnout Härlig bil! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 ställt in bilen i ett garage då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) ställt in bilen i ett garage då? jepp, den står sparad i ett garage ganska onödigt iofs eftersom jag nästan enbart transporterar mig med Shelby GT500E eller Yamaha R1 men har alla garage fulla med moddade bilar ändå.. e ju kul att se på iaf Redigerad 8 maj, 2004 av ^MeTaNoLiC^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 jepp, den står sparad i ett garage ganska onödigt iofs eftersom jag nästan enbart transporterar mig med Shelby GT500E eller Yamaha R1 men har alla garage fulla med moddade bilar ändå.. e ju kul att se på iaf Jag tror att jag ska installera en bil...men alltid varit så skraj för att spelet crashar eller inte går att köra mer, även om man installerar om Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 ääh, det är ingen fara om man följer readme'n.. har installerat 78 mods av olika sorter nu.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 ääh, det är ingen fara om man följer readme'n.. har installerat 78 mods av olika sorter nu.. okej...måste jag ha dendär Magic Wheel mod eller va den hette för att installera en bil med nya hjul? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 jepp.. annars blir det till att använda hjulen som finns original i spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qrula Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 SERIÖST! Har åkt runt kring downtown i mer än 5 timmar. VART FAN FINNS VIRGON?!??! BLIR GALEN. Posta gärna bilder på den. Från alla vinklar, säg vilken bil ni satt i nä ni såg den osv. ALL INFORMATION! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 10 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 har under dom senaste dagarna hittat virgon även vid little havanna och vid ocean beach.. verkar som att den går att hitta mer eller mindre överallt alltså.. nu när man har bytt ut bilen så ser man ju den när man är ute o cruisar originalbilar lägger man ju inte märke till.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 10 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2004 har under dom senaste dagarna hittat virgon även vid little havanna och vid ocean beach.. verkar som att den går att hitta mer eller mindre överallt alltså.. nu när man har bytt ut bilen så ser man ju den när man är ute o cruisar originalbilar lägger man ju inte märke till.. mmm, har installerat modden som ovanliga bilar åker runt på vågen, så jag vill lägga imn den, men såklart kalarar Xemtoth inte det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
qrula Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Det är rätt komsikt, första bilen jag satte mig i var en virgo den fanns utanför filmstudion. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 kände oxo för att lägga in en ny Virgo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 20 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 fortfarande ingen wheelmod? hehe.. för övrigt tycker jag att det vore bättre att ersätta phoenix med den bilen eftersom båda har kompressor.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts