Jacker Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Kab nån förklara för mif vad det är för fel med "explorer.exe"? Det är iaf vad felmeddelandet säger som poppar upp. Man får starta om datorn och koppla upp sig igen när det händer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Är ju nåt virus igång, men har inte läst vad det gör... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Kan vara det.. När jag hade det så kom det upp et felmedelande på nått program som jag aldrig använt.. Sen så när jag tog starta om datorn så stog det att jag inte hade behörighet att starta om datorn.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Kan vara det.. När jag hade det så kom det upp et felmedelande på nått program som jag aldrig använt.. Sen så när jag tog starta om datorn så stog det att jag inte hade behörighet att starta om datorn.. "Tyvärr, inge starta om här inte " Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Kan vara det.. När jag hade det så kom det upp et felmedelande på nått program som jag aldrig använt.. Sen så när jag tog starta om datorn så stog det att jag inte hade behörighet att starta om datorn.. fick också det och tyckte det var så kul att jag tog en bild på det . Men jag har istället problem med mitt Antivirus (se min topic) nu...dock inget virus (tror jag). Testa att fixa en ny webbläsare, opera, mozilla m.m., och ladda ner explorer igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 det verkar vara själva windows som krånglar, inte Internet Explorer.. kan vara lite förvirrande.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Internet Explorer heter iexolore.exe, explorer.exe är startmenyn, och lite mer, testa så får ni se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Internet Explorer heter iexolore.exe, explorer.exe är startmenyn, och lite mer, testa så får ni se. explorer är startmenenyn, taskbar:en, skrivbordet och utforskaren Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LoneWolF Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Jag bifogar en fix mot Sasser om det nu skulle vara viruset som spökar FxSasser.exe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts