Mark Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Själv gillar jag EA Games.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) Vote: Annat, CryTek Redigerad 4 maj, 2004 av Karatemorfar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Dom flesta är bra, men Nintendo i mitt hjärta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Du kan inte jämföra spelutgivare med spelutvecklare. EA games gör inga spel, de köper bara upp spelutvecklare och marknadsför deras spel. Sen vill dom ju gärna att spelarna ska tro att det är EA som ligger bakom spelen vote:Rockstar (tur att inte EA äger dom än ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 äh spelar väl ingen roll vilket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 det e ju inte så viktigt vilket spelbolag det är bara spelet e kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Du kan inte jämföra spelutgivare med spelutvecklare. EA games gör inga spel, de köper bara upp spelutvecklare och marknadsför deras spel. Sen vill dom ju gärna att spelarna ska tro att det är EA som ligger bakom spelen vote:Rockstar (tur att inte EA äger dom än ) Wörd. Du får ju skaffa lite kunskap om det innan du skapar en sån här topic. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 EA GAMES lätt!! Dom gör alla coola spel utom Driver 3 och GTA ! ALla bf spel medal of honor . Generals! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Nintendo är svikare...... Lägger ner Super Nintendo Jag tycker Rockstar, Ubi soft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 EA GAMES lätt!! Dom gör alla coola spel utom Driver 3 och GTA ! ALla bf spel medal of honor . Generals!!! EA Games gör inga spel förutom deras sportspel vad jag vet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Rockstar Games, fast om Illusion Softworks funnits med hade jag kanske röstat på dem. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Ja, R* är ju riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Råkkstar åll the väj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 En sak jag inte fattar. Spelutvecklaren är ju den som utvecklar/gör spelet. Men vad gör egentligen utgivaren av spelet? Ger ut spelet.. men... hur fungerar det. Kom att tänka på det nu, för på vissa EA-gamesspel står det att electronicarts bara är utgivare av spelet, inte utvecklare. Där står det något annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Vote: R* Mumsiga spel hela bunten.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Naughty Dog! Crash Bandicoot i min blodepump! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 En sak jag inte fattar. Spelutvecklaren är ju den som utvecklar/gör spelet. Men vad gör egentligen utgivaren av spelet? Ger ut spelet.. men... hur fungerar det. Kom att tänka på det nu, för på vissa EA-gamesspel står det att electronicarts bara är utgivare av spelet, inte utvecklare. Där står det något annat. Utgivare skapar spelet, medans utgivare trycker upp spelen och skickar ut till butiker och står för dom kostnader. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Utgivare skapar spelet, medans utgivare trycker upp spelen och skickar ut till butiker och står för dom kostnader. Eeeh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 lol, valve finns inte med null vote Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Konami lungt! Inget klår Metal Gear Solid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts