Arman Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Här kommer mina:The Legend of Zelda: Ocarina of TimeHalf-LifeGTA 3GTA Vice Cityoch en massa fler... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Här kommer mina: The Legend of Zelda: Ocarina of Time Half-Life GTA 3 GTA Vice City och en massa fler... räknas GTA:VC som retro Är inte retro lite äldre spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 räknas GTA:VC som retro Är inte retro lite äldre spel. men pollfrågan är ju: vilket är det bästa spelet genom tiderna? det står inget om retro?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Äh Tetris är väll ganska klassiskt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 men pollfrågan är ju: vilket är det bästa spelet genom tiderna? det står inget om retro?? "Bästa spelet genom tiderna!, Retro!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Donky Kong Countre är ett av dom bästa spel jag spelat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 "Bästa spelet genom tiderna!, Retro!" Man kan ju inte fråga vilket spel som är bäst genom tiderna om man bara får ta gammla spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 De bästa enligt mig är: Zelda:ocarina of time Shenmue(Jag räknar båda delar i serien som ett spel) GTA:Vice City Perfect Dark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 pac-man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 9 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 maj, 2004 Man kan ju inte fråga vilket spel som är bäst genom tiderna om man bara får ta gammla spel. Det var inte jag som gjorden topicen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts