Mark Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Själv tycker jag Super Mario Bros 3 är det bästa! OBS!! Inga hatkommentarer!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 SMB är kultur men det spelet jag hade mest glädje av på min gammla gråa låda var ändå TMNT2.. Det spelet hade allt och det va så kul att klara bossen med sin bästa polare.. vote: annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Lite skumma val. Alla är gamla retrospel, och The Hobbit, ett relativt nytt Sagan om Ringen-spel Vote: Super Mario Bros 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 The Hobbit fanns för väldigt länge sen.. på nintendo 8bit om jag inte tar fel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eightball Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 The Hobbit fanns för väldigt länge sen.. på nintendo 8bit om jag inte tar fel Jamen ok Själv har jag inte hört talas om det på något annat än pc. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 En av de mest retro spel jag vet är nog (det orginella) Prince Of Persia, som typ var det första datorspelet som jag spelade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Samma här! hehe jag klarade ALDRIG andra banan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Hummm.... Vet inte riktigt vad jag ska svara... Tycker att spelet Super Mario AllStars är bäst.. en samling med alla mariospelen 1'an,2'an och 3'an i ett.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
fr34k Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 inga nhl spel?? kom ihåg då man satt å lirade nhl på gamla "kultnintendot" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 va i helvete, du har inte med valve under spelbolag, och inte half-life under bästa spel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Asteroids... Minnen... För övrigt heter spelet inte "Ping-Pong", det heter bara "Pong". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Vote: Annat.. Grand Theft Auto Redigerad 5 maj, 2004 av Scraw Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Metal Gear Solid kanse inte retro, men det är iaf min favoritspel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Vote: Annat (Doom) (ja! ettan!!) I still remember the happiness of playing one of the first fps games in history! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 vote annat (gta) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 hum... Grand Theft Auto Theme Hospital Age Of Empires Dxball Liero Rollcage The Settlers 2 Roller Coaster Tycoon nån av dom skulle jag röstat på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Super mario Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Super Mario Bros 1 och 3 utan tvekan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 vote annat (gta) nicke jag trodde ditt favorit spel var cs ( ) jaja, jag tycker gta är de bästa, eller kanske jag tycker Roller coaster tycon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Lite skumma val. Alla är gamla retrospel, och The Hobbit, ett relativt nytt Sagan om Ringen-spel Vote: Super Mario Bros 3 Det finns 2 st The Hobbit spel. Det som du säkert tänker på är det nya när man går omkring med en liten käpp. Det jag menar är det gamla hederliga textbaserade The Hobbit till ZX spectrum Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts