The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag vet exakt vad jag pratar om. Jag slutade använda den för ett halvår sen, och innan dess kollade jag den ett antal gånger varje dag sen 2001. Nu kollar jag den runt en gång per månad för att se om nån vill mig nåt viktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Jag vet exakt vad jag pratar om. Jag slutade använda den för ett halvår sen, och innan dess kollade jag den ett antal gånger varje dag sen 2001. Nu kollar jag den runt en gång per månad för att se om nån vill mig nåt viktigt. jag tycker inte det är så dåligt. Redigerad 18 maj, 2004 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Jag vet exakt vad jag pratar om. Jag slutade använda den för ett halvår sen, och innan dess kollade jag den ett antal gånger varje dag sen 2001. Nu kollar jag den runt en gång per månad för att se om nån vill mig nåt viktigt. Men varför är det ett så himla dåligt sätt att hålla kontakten med sina vänner på? Visst finns där fjortisar, men jag har det som sagt bara för att hålla kontakten med dom jag har träffat och känner IRL.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Det är en seg server, ett löjligt upplägg, försöker mjölka pengar ur dig (pro och sånt skit), våldtar det svenska språket, tar upp aldeles för mycket av folks liv, mm mm som inte jag kommer på. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Det är en seg server, Nej, många som använder sidan. ett löjligt upplägg,Alla har sin egen design. försöker mjölka pengar ur dig (pro och sånt skit), De måste ju ha pengar för att hålla sidan uppe. Och man måste inte köpa skiten, så de tvingar ju inte ur en pengar. våldtar det svenska språket,Användarna, inte sidan. tar upp aldeles för mycket av folks liv, Det är ju dom som använder det det beror på. Jag använder det lite då och då, och det tar upp max 15 minuter i veckan för mig. Forumet tar upp några timmar. @ skribb: Om du blev träffad så gnäll inte på mig, jag tänker inte sitta och fundera på alla 5000 medlemmar innan jag skriver något. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 (redigerad) Edit, blev lite fel där men orka fixa Nej, många som använder sidan. Men som sagt är allt relativt och om man har 40 000 online hela tiden så ska man ha en server som klarar av trycket. Alla har sin egen design. Redigerad 18 maj, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fredrico Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Har aldrig haft ett lunarkonto och tänker aldrig skaffa ett heller, jag hatar lunar Vote: Nej, fy fan för Lunarstorm! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Det är en seg server, ett löjligt upplägg, försöker mjölka pengar ur dig (pro och sånt skit), våldtar det svenska språket, tar upp aldeles för mycket av folks liv, mm mm som inte jag kommer på. Visst, servern är seg.. Skit samma om det är löjligt.. Bara man kan hålla kontakten med dom som inte har MSN.. Man behöver inte köpa pro.. Det är användarna som "våldtar" språket.. Man bestämmer ju själv hur mycket man vill vara där inne.. Då kan man ju skylla på att gtasajten med tar upp mycket tid.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Men som sagt är allt relativt och om man har 40 000 online hela tiden så ska man ha en server som klarar av trycket. Men då får dom väl skaffa en bättre server då. Jag menar inte designen, den mår jag också illa av men iaf, jag menar upplägget på allting, fattar du?Ja. Vad är det för fel på upplägget? Precist förklarat alltså. "försöker mjölka" . Jag tror dom får jävligt mycket stålar på all reklam, jagmenar man når ju ut till i princip alla ungdommar i Sverige så jag tror lungt dom skulle lyckas driva sidan utan att ta ut ockerhöga priser på PRO. Mjao, men det är ju fortfarande inte tvång på att skaffa PRO och allt sånt där skit, så alltså är det fortfarande 100% gratis att använda Lunar. Ja, dom lurar pengar av alla dumma ungar som hänger där. Men du tror väl ändå inte att Lunar är den enda sidan som gör så? Vad menar du? vi diskuterar varför det är ett dåligt sätt att hålla kontakten.Är det ett dåligt sätt att hålla kontakten för att vissa inte skriver korrekt svenska? Hacka på MSN Messenger också, finns nog ett antal som inte håller sig till det svenska språkets grammatikregler där. Men du är ett undantag, folk ägnar många timmar varje dag framför det och blir så gott som beroende av det. Det enda man ser på dataskärmarna i skolan och på biblioteket är lunarstorm, hela tiden lunarstorm. Men det är fortfarande inte Lunarstorms fel. Om någon väljer att hänga där 25/7 så är det ju upp till dom. Jag dricker Cola så gott som hela tiden, inte uttalar jag massa förbannalser över företaget för det. Det är ju mitt fel. Inte deras. Lunar är bra, för det är gratis att använda, rätt känt över hela Sverige, många har en användare där och det finns Lunarmejl, Gästbok och livechatt där. Det är nog det enda som behövs. Bara för att majoriteten av användarna sitter och skriver som kåta kängurur på ett tangentbord betyder inte det att alla där är sjuka i skallen eller sidan är helt snedknullad. Jag tycker inte att GTAsajtens forum är sämst för att det hänger ett oräkneligt antal forum-n00bs i VC och SA-forumen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 19 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Jaja inga vidare kommetarer, vi tycker olika helt enkelt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 19 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 maj, 2004 Om man gillar fjOrTiZ-LuNaJ så får man väl hänga där om man vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 maj, 2004 har de e inne rätt ofta ... börjar bli dött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Stuaswift Skrivet 22 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 maj, 2004 jag använder det ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts