The Dude Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Vote: Ofta och regelbundet.. Ett bra sätt att hålla kontakten med de man känner som inte har MSN.. ps. jag är en fjortis utan dess like. Fel, det är ett dåligt sätt att hålla kontakten på. Allt är så patetiskt och löjligt upplagt. Dessutom suger servern getpung. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Fel, det är ett dåligt sätt att hålla kontakten på. Allt är så patetiskt och löjligt upplagt. Dessutom suger servern getpung. har du lunar ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Hehe, snittmedeln där lär ju knappast komma över 15 år Sen är ju uppförandeåldern (eller vad man nu ska kalla det) ännu lägre. Lunarstorm är en mötesplats för mindreåriga och deras liv, så är det och så har det alltid varit! medelåldern är 18 år. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 lunar = fattigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Hur menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 har du lunar ? Ja fast jag använder den knappt. Som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 Fel, det är ett dåligt sätt att hålla kontakten på. Allt är så patetiskt och löjligt upplagt. Dessutom suger servern getpung. haha, lol på dig som klagar på lunarstorms servrar... att ha mellan 30 och 45k inloggade användare tar ganska mycke serverkraft dom har riktigt bra serverar, bara att dom kulle behöva ännu mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 haha, lol på dig som klagar på lunarstorms servrar... att ha mellan 30 och 45k inloggade användare tar ganska mycke serverkraft dom har riktigt bra serverar, bara att dom kulle behöva ännu mer jo.. men ibland e de lite fult... om det är typ 1-2000 pers inne så ibland kommer det upp ''Just nu är det lite stressigt'' fult... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 jo.. men ibland e de lite fult... om det är typ 1-2000 pers inne så ibland kommer det upp ''Just nu är det lite stressigt'' fult... men då är det ju för att dom jobbar med sidan/serven, väldigt smart av dom att göra det när det inte är så många inne Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 8 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 (redigerad) Skulle vara den enda anledningen att ha det! Men orka med personnummer och sånt, om jag har hört rätt. hamsterpaj.net > Tjänster > Falskt personnummer Därför är jag 90 år på min lunar Redigerad 8 maj, 2004 av ZalCiNoWa Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 8 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2004 haha, lol på dig som klagar på lunarstorms servrar... att ha mellan 30 och 45k inloggade användare tar ganska mycke serverkraft dom har riktigt bra serverar, bara att dom kulle behöva ännu mer Ja men allt är ju relativt. Det är klart att om gtasajten skulle ha den servern skulle det vara monster. Men om hotmail.com tex skulle ha den skulle det vara skit. Man måste ju anpassa sig efter vad som krävs och det har dom inte gjort. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
don_salvatore87 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 har inte Lunar eller PlayAhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Fel, det är ett dåligt sätt att hålla kontakten på. Allt är så patetiskt och löjligt upplagt. Dessutom suger servern getpung. Väldigt moget att lägga till: "ps. jag är en fjortis utan dess like." I mitt medelande.. Man kanske inte skulle ta och kasta sten när man sitter i glashus? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Men EvilOL är en liten kille som sitter ensam hemma utan vänner och därför måste hoppa på folk på internet han inte känner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Men EvilOL är en liten kille som sitter ensam hemma utan vänner och därför måste hoppa på folk på internet han inte känner. Kan säkert stämma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Men EvilOL är en liten kille som sitter ensam hemma utan vänner och därför måste hoppa på folk på internet han inte känner. Lägg av Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 Servern är så innihelvettes dåligt. Jag kommer aldrig in på huvudsidan ens. Och bara skitsegt och jobbigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 17 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 17 maj, 2004 sen undrar man ju vem som gagnas av designen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 18 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Men EvilOL är en liten kille som sitter ensam hemma utan vänner och därför måste hoppa på folk på internet han inte känner. Topp3:s mamma är en pappa Ursäkta, jag fann det bara lite roande. Fel att göra det på din bekostnad. Men vadå sitter i glashus? jag tror du använder uttrycket lite fel.. Jag använder inte lunarstorm. Sten kastar jag men jag sitter i pansarbunker. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 18 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 18 maj, 2004 Topp3:s mamma är en pappa Ursäkta, jag fann det bara lite roande. Fel att göra det på din bekostnad. Men vadå sitter i glashus? jag tror du använder uttrycket lite fel.. Jag använder inte lunarstorm. Sten kastar jag men jag sitter i pansarbunker. om du inte använder lunarstorm hur kan du då veta att det är ett dåligt sätt att hålla kontakten på.? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts