Jump to content

Hur många av er hjärntvättade dårar har

The Dude
 Share

Det kan vara intressant att veta.  

112 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Vote: Ofta och regelbundet..

Ett bra sätt att hålla kontakten med de man känner som inte har MSN..

ps. jag är en fjortis utan dess like.

Fel, det är ett dåligt sätt att hålla kontakten på. Allt är så patetiskt och löjligt upplagt. Dessutom suger servern getpung.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 112
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Fel, det är ett dåligt sätt att hålla kontakten på. Allt är så patetiskt och löjligt upplagt. Dessutom suger servern getpung.

haha, lol på dig som klagar på lunarstorms servrar... att ha mellan 30 och 45k inloggade användare tar ganska mycke serverkraft (w00t) dom har riktigt bra serverar, bara att dom kulle behöva ännu mer

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha, lol på dig som klagar på lunarstorms servrar... att ha mellan 30 och 45k inloggade användare tar ganska mycke serverkraft (w00t) dom har riktigt bra serverar, bara att dom kulle behöva ännu mer

jo.. men ibland e de lite fult... om det är typ 1-2000 pers inne så ibland kommer det upp ''Just nu är det lite stressigt'' fult... :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

jo.. men ibland e de lite fult... om det är typ 1-2000 pers inne så ibland kommer det upp ''Just nu är det lite stressigt'' fult... :lol:

men då är det ju för att dom jobbar med sidan/serven, väldigt smart av dom att göra det när det inte är så många inne :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

haha, lol på dig som klagar på lunarstorms servrar... att ha mellan 30 och 45k inloggade användare tar ganska mycke serverkraft :lol: dom har riktigt bra serverar, bara att dom kulle behöva ännu mer

Ja men allt är ju relativt. Det är klart att om gtasajten skulle ha den servern skulle det vara monster. Men om hotmail.com tex skulle ha den skulle det vara skit. Man måste ju anpassa sig efter vad som krävs och det har dom inte gjort.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...

Väldigt moget att lägga till:

"ps. jag är en fjortis utan dess like."

I mitt medelande.. Man kanske inte skulle ta och kasta sten när man sitter i glashus?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men EvilOL är en liten kille som sitter ensam hemma utan vänner och därför måste hoppa på folk på internet han inte känner. ;)

Topp3:s mamma är en pappa :wub:

Ursäkta, jag fann det bara lite roande. Fel att göra det på din bekostnad. Men vadå sitter i glashus? jag tror du använder uttrycket lite fel.. Jag använder inte lunarstorm. Sten kastar jag men jag sitter i pansarbunker.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Topp3:s mamma är en pappa :angry:

Ursäkta, jag fann det bara lite roande. Fel att göra det på din bekostnad. Men vadå sitter i glashus? jag tror du använder uttrycket lite fel.. Jag använder inte lunarstorm. Sten kastar jag men jag sitter i pansarbunker.

om du inte använder lunarstorm hur kan du då veta att det är ett dåligt sätt att hålla kontakten på.?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor