kariya Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Öö ja, vad skulle man annars ha det till? jag har kontakt med mina kompisar och inget annat. man kan ragga och en massa annat Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) Usch och fy för lunarstorm! Det består bara av "snorungar" i åldern 10-14 med sitt jäkla lunajspråk. Skulle skämmas ihjäl om jag ertappades med att sitta vid lunar i skolan. *EDIT: ... och ja, jag har också haft ett konto där, när jag var i den åldern... Nej, lunarstorm är för småbarn och pedofiler! Du skriver inte ofta i såna här trådar, men det du skriver är korrekt! haha Redigerad 7 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 hultenius: det finns vissa nromala på lunarstorm också, bara så du vet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Dusse Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) .. Redigerad 8 juli, 2020 av Dusse Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 HUVVA!! nej tack inget Lunar för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 hultenius: det finns vissa nromala på lunarstorm också, bara så du vet w0rd 2k4! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dempaboy Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Usch och fy för lunarstorm! Det består bara av "snorungar" i åldern 10-14 med sitt jäkla lunajspråk. Skulle skämmas ihjäl om jag ertappades med att sitta vid lunar i skolan. *EDIT: ... och ja, jag har också haft ett konto där, när jag var i den åldern... Nej, lunarstorm är för småbarn och pedofiler! heja hultenius *gör vågen* jag har lunar men jag använder det knappt jag använder bananaisland istället fan så mycket skönare design och snabbare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 hultenius: måste bara tillägga att åldersnivån i gtasajtens forum är lägre än på lunar, BUSTED! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Hehehe, vi lunarfreaks kommer gå långt i denna fråga.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 hehe uppror Men lunar kan vara bra eller var bra när jag hade det. Mycke lättare att få tjejer på också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Hehehe, vi lunarfreaks kommer gå långt i denna fråga.. Stell kämpar för sitt Lunarstorm.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 hultenius: måste bara tillägga att åldersnivån i gtasajtens forum är lägre än på lunar, BUSTED! Om du menar snittnivån så är det säkerliggen för att det inte hänger lika många peddon här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Hehe, snittmedeln där lär ju knappast komma över 15 år Sen är ju uppförandeåldern (eller vad man nu ska kalla det) ännu lägre. Lunarstorm är en mötesplats för mindreåriga och deras liv, så är det och så har det alltid varit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Det är mer folk som är 15+ än 15-.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Stämmer Stell. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 hehe uppror Men lunar kan vara bra eller var bra när jag hade det. Mycke lättare att få tjejer på också Ja om man inte har självförtroende nog att ragga irl. men fan vad det har tagit över vårat samhälle. På bibloteket och i datasalen så lyses varenda jävla ansikte upp av lunarstorms spyoranga färg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 inte sätta på.. men man kan alltid tvinga av dom kläderna på webcam.. Skulle vara den enda anledningen att ha det! Men orka med personnummer och sånt, om jag har hört rätt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) Jo just det, nu förtiden behöver man också ett korrekt personnummer. Men en stor hobby man kan ha på lunarstorm är att hacka sig in på små fjortisars användare och spamma ner 30+ chatten Jag sysslar dock inte med det. Edit: the-copy, jag såg att du har citerat mircwar i din signatur, fan va dom aeger! Redigerad 7 maj, 2004 av EvilOL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
siggge Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Vote: Ofta och regelbundet.. Ett bra sätt att hålla kontakten med de man känner som inte har MSN.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 (redigerad) Jo just det, nu förtiden behöver man också ett korrekt personnummer. Men en stor hobby man kan ha på lunarstorm är att hacka sig in på små fjortisars användare och spamma ner 30+ chatten Jag sysslar dock inte med det. Edit: the-copy, jag såg att du har citerat mircwar i din signatur, fan va dom aeger! Hehe, ja, Pentiumen är bäst För er som inte vet vad jag menar, gå in på http://www.perrra.nu (notera att det är tre 'r') http://archive.perrra.nu/mircwar-pentiumen.mp3 Redigerad 7 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts