GiZmo Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) fan.. skäms... hade lunar för några år sen.. jag lyckades, efter en lång tid, att bli av med behovet och började hata lunarstorm.. men i februari så lyckades mina kompisar övertala mig att göra ett nytt konto.. och fort som fan var man beroende igen! illa.. har försökt att omvandla mig men de går inte.. Vote: Ja, använder den ofta och regelbundet. och med det menar jag med typ.. loggar in när jag vaknar, loggar in på lunchen, loggar in när jag kommer hem... så.. typ all min tid när jag sitter vid datorn går åt till lunar... :/ hoppas att det blir ändring på det när jag får tillbaka min dator så att jag äntligen kan börja spela spel igen... Redigerad 5 maj, 2004 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 hade det på den tiden när det var en grym community där man kunde snacka med polarna och där det fanns ett bra forum och inga fjortisar. Det var väl 99-02 ungefär men nu har det visst spårat ur helt, 500 000 användare per dag!! Det är ju det som är den enda tjusningen med Lunar. Att alla har det så det blir lätt om man vill få tag på nån. Men jag håller med alla som säger att messager funkar utmärkt. Jag har alla mina kompisar addade och slipper hålla på med massa bök och skit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Näe tror aldrig jag har varit inne där. Däremot använde jag nått liknande, pre-gtasajten(2 år sen eller nått). Är ganska säker på att det hette(heter?)Humla. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Min polare sabotera min Lunar.... Kanske ska skaffa ny snart... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) lunar....HAH the-copy Håller med till 100%! Funny: Ja, det heter humla, var trevligt ett tag, sen så fylldes det med fjortisar! Redigerad 5 maj, 2004 av the-copy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 jag har haft, den försvann för ett år sen eftersom jag inte hade vart inne på 6 månader eller vad det nu var.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vigge Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Funny: Ja, det heter humla, var trevligt ett tag, sen så fylldes det med fjortisar! http://humla.se/ ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Misterwhoopee Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Nej, har aldrig haft behov av det, och inte har jag orkat kolla upp det heller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Lunarstorm våldtar det svenska språket. Jag gissar på att runt 90% har det. Vote: Ja, fast jag använder den knappt. mer än 50% har det inte opch du gissade att 90% hade de Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Resultatet på omröstningen hittils blev: 45% JA 55% NEJ Då hade jag fel då som gissade på att 90% skulle ha det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Burner Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Vote: Nej, fy fan för Lunarstorm! Skulle aldrig ens tänka tanken att skaffa lunar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 http://humla.se/ ? näe... humla.com har jag alltid skrivigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 jag har de men som alla andra använder jag det som att ha kontakt med kompisar eller liknande Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 6 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 jag har de men som alla andra använder jag det som att ha kontakt med kompisar eller liknande Öö ja, vad skulle man annars ha det till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Hitta småa tjejer att sätta på (pedofiler) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Hitta småa tjejer att sätta på (pedofiler) inte sätta på.. men man kan alltid tvinga av dom kläderna på webcam.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 *Spammy, spammy, spammy..* Inge spam tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Usch och fy för lunarstorm! Det består bara av "snorungar" i åldern 10-14 med sitt jäkla lunajspråk. Skulle skämmas ihjäl om jag ertappades med att sitta vid lunar i skolan. *EDIT: ... och ja, jag har också haft ett konto där, när jag var i den åldern... Nej, lunarstorm är för småbarn och pedofiler! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 7 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 7 maj, 2004 Usch och fy för lunarstorm! Det består bara av "snorungar" i åldern 10-14 med sitt jäkla lunajspråk. Skulle skämmas ihjäl om jag ertappades med att sitta vid lunar i skolan. *EDIT: ... och ja, jag har också haft ett konto där, när jag var i den åldern... Nej, lunarstorm är för småbarn och pedofiler! haha, kunde inte sagt de bättre själv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts