LunCh Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag hade. Tyckte den var bara att sitta på, men sitter väll nu här i stället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 NEEJ!! ALDRIG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.GTA Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Nej, inte lunarstorm skulle aldrig få för mig att skaffa det det räcker med msn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okka Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) nope, gillas inte. Redigerad 4 maj, 2004 av okka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag ligger hellre med en get än att hänga på Lunarstorm! Fjortisar finns det gått om i våran lilla värld....Och 75% av dom hänger på Lunarstorm!!(lunarstorm är inte värt att stavas med stort "L") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag ligger hellre med en get än att hänga på Lunarstorm! Fjortisar finns det gått om i våran lilla värld....Och 75% av dom hänger på Lunarstorm!!(lunarstorm är inte värt att stavas med stort "L") Hur gammal är du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ni som hatar det, har ni äns haft en användare där? Ni som har haft men stuckit, när stack ni? Dom som aldrig har haft har bara hört en massa skit som har förstorats upp.. Skaffa och testa.. aldrig nån som har dött av att testa.. De flesta som har stuckit har stuckit när dom själva var "fjortisar" för att dom skulle vara coola och inte använda det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Hur gammal är du? Snart 14. Visst, visst, börja nu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Snart 14. Visst, visst, börja nu! Just det, när du är 14 nu då. Då blir du kåt på allt och därför går du in där... i hopp om att hitta nån liten trevlig tjej att se på cam eller åtminstånde se bilder av. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Just det, när du är 14 nu då. Då blir du kåt på allt och därför går du in där... i hopp om att hitta nån liten trevlig tjej att se på cam eller åtminstånde se bilder av. Varför ska jag det? Helt onödigt..låt inte den här topicen spåra ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 hade det på den tiden när det var en grym community där man kunde snacka med polarna och där det fanns ett bra forum och inga fjortisar. Det var väl 99-02 ungefär men nu har det visst spårat ur helt, 500 000 användare per dag!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Jag har en men använder den inte så ofta. btw jag skicka nyss ett lajvskitmojj att cs och lunar suger. haha typ 250 inlägg på en minut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 lunar....HAH Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 www.orka.se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
_-MadeMaN-_ Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Nej Använder inte lunar och kommer aldrig att göra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 ja klart, är en riktig status nörd.just nu 362, haft den i två år nu. lunar äger. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Shit vad status.. Jag har runt 310 och jag har ändå haft min i 4 år snart.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Scotty Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Aldrig så mycket som rört i Lunarstorm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
blink182 Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Shit vad status.. Jag har runt 310 och jag har ändå haft min i 4 år snart.. jobbar stenhårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Ska ta er! Jag ligger på 34 eller något! Att jag orkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts