The Dude Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Lunarstorm våldtar det svenska språket. Jag gissar på att runt 90% har det. Vote: Ja, fast jag använder den knappt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 NEEEJ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Använder det bara för att babbla med vissa kompisar och för att förvirra alla fjortisar med mina obegripliga uttalanden i krypin och dagböcker. Vote: Ja, fast jag använder det knappt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Använder det bara för att babbla med vissa kompisar och för att förvirra alla fjortisar med mina obegripliga uttalanden i krypin och dagböcker. Vote: Ja, fast jag använder det knappt. samma här.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ja, fast jag använder den knappt. (egentligen inte alls) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ja, jag har lunar.. Har haft min lunar sen 2000 och kommer ha den ett bra tag till.. vote: Ofta och regelbundet(Det skulle finnas ett alternativ mellan 3 och 4.. där ligger jag..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Vote: Ofta och regelbundet! Ni tycker väl jag är tönt nu, men orka bry sig vad andra använder eller inte .... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Vote: Ofta och regelbundet! Ni tycker väl jag är tönt nu, men orka bry sig vad andra använder eller inte .... Det är ju inte den enskilda "lunaren" som är tönten och fjortisen.. Men sjävla lunarcommunityn är så lam och har äckliga färger.. Fjortisar men sitt *kjam*, HeJsAn, meh går en på nerverna.. Pedofilerna som sitter på lunar är fan mer patetiska än möjligt.. Deras server är överbelastad hela tiden och allt på sajten som man har nytta av kostar pengar.. Annars är det en helt ok sajt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ojojoj vad snabbt det går att få svar. det måste vara en populär sida det här Stell, Ja men det blir en bättre undersökning med färre alternativ. Morfar, nej då. I princip alla har det. Jag vet undersökningen borde egentligen vara ovinklad men what the heck. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Ojojoj vad snabbt det går att få svar. det måste vara en populär sida det här Stell, Ja men det blir en bättre undersökning med färre alternativ. Morfar, nej då. I princip alla har det. Jag vet undersökningen borde egentligen vara ovinklad men what the heck. Jo, det kanske du har rätt i.. Men om du skulle vara helt rak så skulle det bara vara JA och NEJ alternativ isf.. För din fråga var vilka som hade lunar.. Inte hur mycket dom anväder det.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Vote: Nej, fy fan för Lunarstorm! Blev ju nästan chockad när jag såg hur många som har lunar här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bonafide Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 jag har det för att kunna skicka o ta emot mail enkelt hotmail e ju lite mer complicerat... det e vad jag tycker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 hade , fast slutade . Under den tiden så hade jag högst status i min stad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arman Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Har lunar men använder den inte för att jag orkar inte bry mig längre... VOTE: Har, men använder ej... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 jag har men använder den typ aldrig det kan vara lite av och till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Vote: Ofta och regelbundet bra sätt att hålla kontakten på... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sirius Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Funderar faktiskt på att skaffa. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Vote: Ja, använder den ofta och regelbundet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jo, det kanske du har rätt i.. Men om du skulle vara helt rak så skulle det bara vara JA och NEJ alternativ isf.. För din fråga var vilka som hade lunar.. Inte hur mycket dom anväder det.. Två ja-alternativ och två nej- blir rätt så lätt att räkna ihop men visst, jag tyckte iaf att det var de ultimata svartalternativen. Bonafide, skicka och ta emot mail säger du. Det funkar inte som en email, du kan bara ta emot brev från andra medlemmar. Så man kan inte skicka med hotmail till konkelberry_fin@lunarstorm.com. Jäkligt amatörmässigt om du frågar mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Jag har ett lunarkonto men jag använder det bara för att snacka med vissa polare om de inte är inne på msn... orka hänga där bland en massa j*vla fjortisar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts