okl Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 nu har jag sökt efter Print Works Factory i 2timmar !!!!! vart finns det... jag måste ju köpa det för att få sista uppdragen snälla hjälp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 (redigerad) nu har jag sökt efter Print Works Factory i 2timmar !!!!! vart finns det... jag måste ju köpa det för att få sista uppdragen snälla hjälp den ligger norr om, cubanernas område (andra ön) Redigerad 4 maj, 2004 av adde_as Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
^MeTaNoLiC^ Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 där.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Om man köper spelet får man en karta med på köpet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
okl Skrivet 4 maj, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Tnx!!! mycket snällt... nu klarade jag ut det vadå köpa spelet??? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Tnx!!! mycket snällt... nu klarade jag ut det vadå köpa spelet??? när man köper spelet får man en karta där man kan se stan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Tnx!!! mycket snällt... nu klarade jag ut det vadå köpa spelet??? Det är när man pungar ut pengar för spelet.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 Ja spel som Vice City är inte freeware. Det är tänkt att man ska köpa spelet i en affär istället för att sno det på internet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 förstår du hur man köper ett spel nu? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Graul Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 petar på report Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 petar på report Varför det? Han har ju inte sagt något om att han inte köpt spelet ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Don Lotus Skrivet 6 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 6 maj, 2004 Varför det? Han har ju inte sagt något om att han inte köpt spelet ju. exakt! vem säger att han inte har köpt spelet? jag har för mig att företagen inte står på kartan (har tappat bort min ) han kanske har tappat bort sin karta som mig? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts