Xemtoth Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Jo, sexan gillar jag också! Vann nyss Motorsågsmassakern 2 på DVD för 40 kr på Tradera. (Kostar 189:- på discshop) Yay! E det inte nån det är en tjej som är "leatherface" i nån film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Yay! E det inte nån det är en tjej som är "leatherface" i nån film? Det skulle isåfall vara Texas chainsaw massacre - Next generation, men den har jag inte sett. Tråkigt om Leatherface spelas av en tjej? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Det skulle isåfall vara Texas chainsaw massacre - Next generation, men den har jag inte sett. Tråkigt om Leatherface spelas av en tjej? "If look coudl kill. He would'nt need that chainsaw" Antagligen en kille. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bobbo Viking Skrivet 21 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 oktober, 2005 Det skulle isåfall vara Texas chainsaw massacre - Next generation, men den har jag inte sett. Tråkigt om Leatherface spelas av en tjej? Leatherface är inspirerad av den riktige kanibalen och massmördaren Ed Gein som var transsexuell och besatt av att vara kvinna så jag tror att det är en man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 22 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Leatherface är inspirerad av den riktige kanibalen och massmördaren Ed Gein som var transsexuell och besatt av att vara kvinna så jag tror att det är en man. Jo, det vet jag, men ändå, kul med en mördare som klär ut sig till kvinna. I tex. Psycho såg det bara fjantigt ut Fick förresten min TCM2 idag, ska se den nån gång i helgen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Det börjar närma sig jul snart (eller ja, nån månad ikvar)...Hur ser era önskelistor ut? På min finns iallafall Dario Argento-boxen, och Day of the dead samt Tin-versionerna av både Cannibal Holocaust och Cannibal Ferox...sen ska jag nog lägga till någon Fulci-movie också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 22 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 22 oktober, 2005 Leatherface är inspirerad av den riktige kanibalen och massmördaren Ed Gein som var transsexuell och besatt av att vara kvinna så jag tror att det är en man. Jo jag tror de flesta i denna tråd kan sin sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JMC Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Vote Chucky För att man bara sitter och garvar. Skräck existerar inte i dom filmerna dom är mest komedi typ Speciellt dom senaste: Bride of chucky & Seed of chucky. Då är 1an mest skrämmande om man måste välja någon. Sen dess har det mest varit komedi av resten... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Det börjar närma sig jul snart (eller ja, nån månad ikvar)...Hur ser era önskelistor ut? På min finns iallafall Dario Argento-boxen, och Day of the dead samt Tin-versionerna av både Cannibal Holocaust och Cannibal Ferox...sen ska jag nog lägga till någon Fulci-movie också Ingen mening för mig att önska mig något sådant av föräldrar/släkt. De kommer inte köpa nån importerad skräckfilm från 80-talet i plåtlåde-utgåva till mig, det är jag säker på Men sen kan man ju alltid köpa julklappar till sig själv också Själv önskar jag mig mest pengar, så att man kan köpa skräckfilmer och annat Och så en kamera, så man kan spela in en egen skräckfilm Förresten såg jag Motorsågsmassakern 2 idag. Filmen var helt okej, dock inte riktigt lika bra som jag hade väntat mig. Den inledande scenen med en kille som får halva huvudet avsågat är väldigt trevlig, men jag tyckte faktiskt Leatherface var lite för "snäll" i filmen. Han kunde dödat några fler personer, nästan "The saw is family!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 (redigerad) Quentin Tarantino gör nästa Fredag den 13:de? Efter succén med Freddy VS Jason (2003), som drog in ca 82 miljoner dollar funderar nu New Line på att göra ännu en film i Fredag Den 13:de serien. Quentin Tarantino med filmer som Pulp Fiction, From Dusk To Dawn och Kill Bill bakom sig är tillfrågad om han är intresserad av att regissera en eventuell fortsättning på Fredag Den 13:de. Han har även tillfrågats om han kan skriva manuset till den. Källa Vad tror/tycker ni om detta? Redigerad 23 oktober, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Källa Vad tror/tycker ni om detta? Ser ganska intresannt ut, dock tror jag inte att hon är den rätta personen till en sådan film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Ser ganska intresannt ut, dock tror jag inte att hon är den rätta personen till en sådan film Hon? Quentin Tarantino är en man (the man, faktiskt), obildade slyngel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Bra sida Kalan! Massa nytt om skräck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Hon? Quentin Tarantino är en man (the man, faktiskt), obildade slyngel. Ops :"> tänkte påa tt de var huvudperosnen i kill bill ,emn de va han som gjort den...mitt fel tror endå inte att han e rätt man Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 23 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 oktober, 2005 Källa Vad tror/tycker ni om detta? Ehm... är inte det ett gammalt rykte sen i vintras som för länge sen blivit nerskjutet av herr Quentin himself? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Ehm... är inte det ett gammalt rykte sen i vintras som för länge sen blivit nerskjutet av herr Quentin himself? Det är det säkert, men jag har inte hört talas om det förräns nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) Denna månad hade jag tänkt köpa: Hellraiser 4 - Bloodline U.k Import Pris: 99 :- Hellraiser 5 - Inferno U.k Import Pris: 99 :- The texas chainsaw massacre -2003 remake (2disc) Har filmen men bara 1 disc) Pris: 119 :- Frakt Pris: 25 :- Total Pris: 342 :- inkl frakt Och nästa månad: Hellraiser 6 - Hellseeker Pris: 169 :- Hellraiser 8 - Hellworld USA Import Klicka för bild Pris: 249 :- Frakt Pris 60 :- Total Pris: 478:- edit: råkade skriva 99 istället för 25 på första frakten :"> Redigerad 25 oktober, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukiz Skrivet 24 oktober, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Funderar du på att lägga upp en ny skräckfilms lista snart Kalan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 (redigerad) EDIT: Nått blev fel, dubbelpost Redigerad 24 oktober, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 24 oktober, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 24 oktober, 2005 Denna månad hade jag tänkt köpa: Hellraiser 4 - Bloodline USA Import Pris: 99 :- Hellraiser 5 - Inferno USA Import Pris: 99 :- The texas chainsaw massacre -2003 remake (2disc) Har filmen men bara 1 disc) Pris: 119 :- Frakt Pris: 99 :- Total Pris: 342 :- inkl frakt Och nästa månad: Hellraiser 6 - Hellseeker Pris: 169 :- Hellraiser 8 - Hellworld USA Import Klicka för bild Pris: 249 :- Frakt Pris 60 :- Total Pris: 478:- Fin lista, men varför den dyra frakten? Ska du inte beställa från Discshop? Funderar du på att lägga upp en ny skräckfilms lista snart Kalan? Jodå, men den ligger på den datorn som inte vill starta just nu, får väll skicka iväg den och få den fixxad, garantin finns ju fortfarande. Bara det inte är fel på hårddisken, då försvinner ju alla listor och allt annat. Grrr, vad arg jag hade blivit då! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts