Kalan Skrivet 11 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 (redigerad) Dessa filmer kommer landa i min brevlåda inom en snar framtid: Demons Director's Cut & Demons 2 Director's Cut (Import) - 60:-/båda Re-Animator: Millennium Edition (2-disc, import) - 155:- Tremors 1 & 4 (reg. 1 import) - 50:-/båda Äh, jag köpte Jason X (reg. 3 import) för 40:- också Allt är på DVD givetvis. Har inte sett någon av dem tidigare, förutom Jason X, som inte var speciellt bra. Så jag är spänd av förväntan... Tradera äger! Redigerad 11 september, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Jo, antagligen. Fast jag gillar att den ska fokusera lite mer på Jigsaw. Helt klart bra Men det blir aldrig som ettan :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Nej ettan va oslagbar;) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chiligr Skrivet 11 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 11 september, 2005 Kalan, du måste sluta köpa filmer nu! du drunknar i dem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 12 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 september, 2005 Håller på att gå sönder i väntan på mina Hellraiser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Såg nyss Orginalet av Dawn of the Dead och säger som dom flesta här att remaken var bättre Fast oginalet var inte heller så dålig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Såg nyss Orginalet av Dawn of the Dead och säger som dom flesta här att remaken var bättre Fast oginalet var inte heller så dålig Hur var den? hade den samma story eller va ja ska säga, fast äldre teknik? bara sett remaken.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 (redigerad) Hur var den? hade den samma story eller va ja ska säga, fast äldre teknik? bara sett remaken.. Var något annorluna i början där dom visste från början att det var zoombies ute Men istortsätt som vanligt..Varuhus o ja.. BTW: Såg The Devils Rejects igår (House of 1000 corpses 2) Den var rätt så bra... Redigerad 13 september, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Nu har jag iaf skickat Hellraiser 1-3 till Xemtoth, jag hann innan posten hämtades 17.30. Och så har jag betalat alla filmer jag vunnit på tradera, så de lär komma denna veckan också! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 BTW: Såg The Devils Rejects igår (House of 1000 corpses 2) Den var rätt så bra... Den sak jag låna av dig imorgon! BTW, var ett tag sen jag såg skräck. Tar ett uppehåll lite och ser roliga komedier och lite mafia-filmer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 13 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 september, 2005 Nu har jag iaf skickat Hellraiser 1-3 till Xemtoth, jag hann innan posten hämtades 17.30. Yay Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 14 september, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Weei! Idag fick jag Tremors 1&4, Demons 1&2 samt Jason X. Utgåvan av Jason X var mycket bättre än jag väntat mig, mycket bra bildkvalitet och 5.1 samt massa extramaterial förpackad i ett skitsnyggt fodral! Får väll Re-Animator imorrn på posten då... Hoppas du fick Hellraiserfilmerna idag då, Xemtoth! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Weei! Idag fick jag Tremors 1&4, Demons 1&2 samt Jason X. Utgåvan av Jason X var mycket bättre än jag väntat mig, mycket bra bildkvalitet och 5.1 samt massa extramaterial förpackad i ett skitsnyggt fodral! Får väll Re-Animator imorrn på posten då... Hoppas du fick Hellraiserfilmerna idag då, Xemtoth! Japp jag fick dem, alla 3, dem var helt underbara tack igen kalan, föresten, hur kommer det sig att det luktar doftgran i hellraiser 3 ? Hur mycket nytt var det föresten på Jason X? alltså nåt nytt i filmen eller bara extramaterialen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Den sak jag låna av dig imorgon! BTW, var ett tag sen jag såg skräck. Tar ett uppehåll lite och ser roliga komedier och lite mafia-filmer Va e de för en fråga Antar att du ska de.. Kom på att jag sett Night of the living dead innan, men att den inte var så jätte bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hey, Motorsågsmassakern 2 var ju faktiskt bra (av vad jag hade hört skulle den vara dålig). Dennis Hopper bataljandes med motorsåg slår fan aldrig fel, mer sånt. Immorn ska man få hem Motorsågsmassakern - Special edition (2-disc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jason X lyckades min farsa vinna när den kom ut! Jag älskad den och resterande familj hatade den.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Hey, Motorsågsmassakern 2 var ju faktiskt bra (av vad jag hade hört skulle den vara dålig). Dennis Hopper bataljandes med motorsåg slår fan aldrig fel, mer sånt. Immorn ska man få hem Motorsågsmassakern - Special edition (2-disc) Riktigt bra utgåva faktist. Och filmen är det ju inget fel på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Jason X lyckades min farsa vinna när den kom ut! Jag älskad den och resterande familj hatade den.. Jag hatar JasonX Crap movie!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 (redigerad) Är det någon som har länken till sidan där dom recenserade masker (med en bild på mördaren i masken därtill)? Edit: Hittade. http://www.slasherpool.com/ Redigerad 14 september, 2005 av Funnylin Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 14 september, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 september, 2005 Riktigt bra utgåva faktist. Och filmen är det ju inget fel på Äger den där utgåvan av TCM och den är väldigt bra och prisvärd BTW: såg Wrong Turn igår, den var riktigt bra tycker ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts