Kalan Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 De e väl Friday the 13th 1-8 och Jason goes to hell (9) Jason X (10) och nu Freddy vs. Jason precis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 njo, den är ju faktiskt rätt tuff (masken då) de coolaste morden är ju iaf när han dunkar sönder tjejens nerfrysta nylle, när han vrider nacken av en så det knakar asskönt å när han kastar en snubbe på korkskruven det var längesen jag såg den, kommer inte ihåg så bra EDIT: kolla filmen Monsterkill ( http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...Kill_small2.zip ) som jag har gjort själv typ splatter eller nått sånt, kass kvalle No no! Det absolut coolaste han gör är när han ser dom två tjejerna i "drömvärlden" Skrattar IRL bara jag tänker på det..! Det är inte ofta man ser någon slåihjäl en person i en sovsäck med en annan person i sovsäck! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Jag och några kompisar skulle hyra Freddy .vs. Jason men den var slut Var en av mina jävla "ljug klasskamrat" som hade hyrt den. Fick hyra "På Hal is" Handlade om En appa som lärde sig spela hockey Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 men jag tycker Jason är snäppet fränare än Myers. Jason är ju alltför overklig för att platsa i kategorin frän...ganska trist snubbe... Inget slår Myers mord i 1:an när han hänger upp en kille på en dörr med en kniv och sen vrider huvudet snett neråt(Som en hund)...Det är Myers det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Jason är ju alltför overklig för att platsa i kategorin frän...ganska trist snubbe... Inget slår Myers mord i 1:an när han hänger upp en kille på en dörr med en kniv och sen vrider huvudet snett neråt(Som en hund)...Det är Myers det! yea Myers Ingen har votat på Fisherman Han är min fvaorit efter Myers.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 (redigerad) Jason är ju alltför overklig för att platsa i kategorin frän...ganska trist snubbe... Inget slår Myers mord i 1:an när han hänger upp en kille på en dörr med en kniv och sen vrider huvudet snett neråt(Som en hund)...Det är Myers det! Det är Myers när han driver in den där högaffeln i ryggen på snubben som har sex... fan vad jag hoppade till då, det mordet + tjejen som blir styckad med lien är i Jason-klass. Redigerad 29 juni, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tommy_Fido Skrivet 29 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 I morn är terror på elmstreet på Teven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 juni, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juni, 2004 Har sett Halloween 6 nu, dvs, jag har äntligen sett alla Halloween-filmerna... jag tyckte att det var en av de bästa Halloweenfilmerna faktiskt... men ingenting slår ju originalet håller på att kolla på My Bloody Valentine också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Ingen har votat på Fisherman Ben Willis? Hmm...näe...inget speciellt med den snubben. Dock gillar jag kroken... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) För alla Fredagen den 13:e-loves därute, här är cover art och specs för den kommande "From Crystal Lake To Manhattan"-boxen, som innehåller Fredagen den 13:e 1-8, det vill säga de titlar Paramount har rättigheterna till. Det enda minuset är väl flipperskivorna, men det mycket lovande 10 timmars extramaterialet gör boxen köpvärd! http://www.campcrystallake.com/graphics/boxset/cover_large.jpg Redigerad 30 juni, 2004 av Pico Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 (redigerad) Visst är handlingen i Friday the 13th så att en liten unge, som är Jason Vorhees, drunknade på lägret Crystal Lake, och sen kommer tillbaka för att döda alla som kommer till Crystal Lake igen. Sen dödar en liten unge vid namn Tommy Jarvis honom i typ 3:an, men så återvänder han igen. Sen fortsätter det.. är femman en ny början!?? Redigerad 30 juni, 2004 av mr vercetti Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Haggard Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Kolla vad jag hittade på en spansk sida: Häftigt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Leather face där uppe häftigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 30 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 juni, 2004 Visst är handlingen i Friday the 13th så att en liten unge, som är Jason Vorhees, drunknade på lägret Crystal Lake, och sen kommer tillbaka för att döda alla som kommer till Crystal Lake igen. Sen dödar en liten unge vid namn Tommy Jarvis honom i typ 3:an, men så återvänder han igen. Sen fortsätter det.. är femman en ny början!?? --SPOILERS-- Han drunknar och hans mor bli galen och dödar alla, men någon tjej (minns inte namnet, Alice kanske det var) hugger huvudet av henne. Jason hämtar på något sätt upp huvudet och tröjan hans mamma bar och gör någon märklig minnesrelik av det i del 2. Och det är i fyran Tommy Jarvis dödar Jason i en slaskig final, femman handlar inte ett dugg om Jason utan en galen ambulansförare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 För er som inte har sett Terror på Elmstreet sp visas den idag klockan 23.05 på SVT2.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 För er som inte har sett Terror på Elmstreet sp visas den idag klockan 23.05 på SVT2.. Visst är det del.1? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Ja. Ska lugnt se. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 (redigerad) Jupp.. *EDIT* Är det någon som har sett filmen Bleed? Det kom ut 2002.. Om någon har sett den, var den bra? Redigerad 1 juli, 2004 av StellHell Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Har aldrig sett terror på elm street men jag ska hyra Freddy vs jason så det är nog bra att ha sett en av filmerna om han Freddy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 1 juli, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2004 Har aldrig sett terror på elm street men jag ska hyra Freddy vs jason så det är nog bra att ha sett en av filmerna om han Freddy Terror at elm street gick nyss på svt2...grymt bra film Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts