kariya Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hade inte du clownfobi eller nått? Han såg IT när han var 4 år har jag för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Han såg IT när han var 4 år har jag för mig De gjorde ja med Vågade inte gå på cirkus sen dess..Men nu har de ordant till sig Fast nu suger cirkus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 De gjorde ja med Vågade inte gå på cirkus sen dess..Men nu har de ordant till sig Fast nu suger cirkus Du kommer ju inte ihåg din rädsla ju! I'm Pennywise the dancing clown Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hahah stellhell har du clownskräck?...du som ska verka vara så cool... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 25 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 25 augusti, 2005 Hade inte du clownfobi eller nått? Mje. Gillar inte clowner efter att jag såg DET när jag va typ 5. Och Killer Clowns är en seg och störd film. Hatar deras circustält. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Egget91 Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 (redigerad) Vem är Candyman? Vilken film är han med i? Killerclowns är grym När dom plingar på en dörr och låtsas leverara pizza, så hoppar den där lilla clownen upp ur pizzakartongen och förvandlar tjejen till sockervadd Redigerad 26 augusti, 2005 av Egget91 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Du kommer ju inte ihåg din rädsla ju! Nej den e som bortblåst Va hur känslig som helst när jag var liten Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vem är Candyman? Vilken film är han med i? Killerclowns är grym När dom plingar på en dörr och låtsas leverara pizza, så hoppar den där lilla clownen upp ur pizzakartongen och förvandlar tjejen till sockervadd Candyman är med i Candyman Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xenon Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vote:Michael Gillar han iskalla stil:) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Vote:Michael Gillar han iskalla stil:) W0rd, votade också på han Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 W0rd, votade också på han Myers is teh shit!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Fick låna hem en hel dradda skräckisar, bland annat Zombi 2, Beyond och House by the Cemetary... ska vidda Beyond nu. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Fick låna hem en hel dradda skräckisar, bland annat Zombi 2, Beyond och House by the Cemetary... ska vidda Beyond nu. Okey, Beyond är jävligt bra! Har den på DVD (HoH dessvärre ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 26 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 26 augusti, 2005 Såg nyss The Curse of el Charro... Rätt så bra film..dock en teen-slasher, men kunde vara lite små psykande vissa stunder Ganska rå var den, och mördaren såg rätt äcklig ut faktist... Betyg:@@@ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 28 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Kom just hem efter att ha varit på lan i helgen. Fick med mig följande skräckfilmer hem: Hell of the Living Dead, Land of the Dead, Seed of Chucky och Strandvaskaren. Har inte sett någon av dem. Så då har jag lite att göra i veckan, plus att jag inte heller har sett City of the Living Dead, Killer Klowns From Outer Space, eller de två sista filmerna i Living Dead-trilogin på DVD. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Fan vad gött Kalan:D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Kom just hem efter att ha varit på lan i helgen. Fick med mig följande skräckfilmer hem: Hell of the Living Dead, Land of the Dead, Seed of Chucky och Strandvaskaren. Har inte sett någon av dem. Så då har jag lite att göra i veckan, plus att jag inte heller har sett City of the Living Dead, Killer Klowns From Outer Space, eller de två sista filmerna i Living Dead-trilogin på DVD. Seed of Chucky är inte lika bra som Bride of Chucky Men den är rätt rolig Strandvaskaren är sådär. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Evil Dead 2 ikväll då! Showtime 00:00 Ska bli jävligt kul att se den Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 28 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 28 augusti, 2005 Evil Dead 2 ikväll då! Showtime 00:00 Ska bli jävligt kul att se den Jag ahr inte sett Evil Dead 2. Kanske ska se den då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 29 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 augusti, 2005 Jag ahr inte sett Evil Dead 2. Kanske ska se den då Gör det, den är riktigt rolig! Såg Killer Klowns From Outer Space nyss, bra och underhållande film, men dessvärre var den inte riktigt lika sjuk eller våldsam som jag trodde. Men ändå väldigt sevärd! Rekommenderas! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts