Kalan Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Vunnit vart? Oj, jag var lite otydlig. På Tradera vann jag auktionen, 50 pistoler (kronor) fick jag ge för den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Oj, jag var lite otydlig. På Tradera vann jag auktionen, 50 pistoler (kronor) fick jag ge för den. Är det vhs eller dvd? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Är det vhs eller dvd? DVD Finaste utgåvan jag sett iaf. EC Entertainment's ska ju ha dålig bild och ljud och House of Horror's är ju totalt värdelös... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) DVD Finaste utgåvan jag sett iaf. EC Entertainment's ska ju ha dålig bild och ljud och House of Horror's är ju totalt värdelös... Verkar sweet! För att detta inte ska bli spam: Scary movie går på trean... förvisso komedi men men.. Redigerad 18 augusti, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Verkar sweet! För att detta inte ska bli spam: Scary movie går på trean... förvisso komedi men men.. Har du Zombie Flesh Eaters, The Beyond eller City of the Living Dead på DVD? I vilka utgåvor isåfall? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Har du Zombie Flesh Eaters, The Beyond eller City of the Living Dead på DVD? I vilka utgåvor isåfall? Har dom, men bara lånade eller nerladdade. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 (redigerad) Vunnit vart? Kalan jo den scenen är rätt bra men de finns nite så mkt mer i den Edit:Såg inte att de fanns en ny sida vinne Redigerad 18 augusti, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Har dom, men bara lånade eller nerladdade. Vilken tycker du är bäst av dem då? Tycker du dem är bättre än George A. Romero's zombietrilogi? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Såg Saw, vidrigaste film jag någonsin sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 18 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 augusti, 2005 Såg Saw, vidrigaste film jag någonsin sett. Jo den e riktigt rå, men väldigt bra! Har ni tänkt på hur mycket Danny Glover stönar när han vänder sig om med pistolen när dom hittat mördarens näste? haha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vilken tycker du är bäst av dem då? Tycker du dem är bättre än George A. Romero's zombietrilogi? Luci Fulci är kungen inom zombies enligt mig, Romero är "bara" drottning! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Null vote...gillar inte skräckfilmer... Scary Movie är rolig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Såg Saw, vidrigaste film jag någonsin sett. Vidrig? Kolla på cannibal ferox eller nåt först, saw innehåller bara en saftigt blodig scen... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Vidrig? Kolla på cannibal ferox eller nåt först, saw innehåller bara en saftigt blodig scen... Jag menar inte direkt vidrig på det sättet, att det är massa blod, utan tänk dig själv att vara nån av dom, det är vidrigt. :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag menar inte direkt vidrig på det sättet, att det är massa blod, utan tänk dig själv att vara nån av dom, det är vidrigt. :'( Förvisso, men det är ju inte någon direkt tortyr, som i till exempel cannibal holopcaust när dom gnider en lerklump med en massa glasbitar i en kvinna kön, medans hon skriker, jag känner mer för henne än för killarna i saw, då dom för det första har sällskap med varandra och dessutom verkar dom inte direkt så rädda för mördaren i flertal scener. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Förvisso, men det är ju inte någon direkt tortyr, som i till exempel cannibal holopcaust när dom gnider en lerklump med en massa glasbitar i en kvinna kön, medans hon skriker, jag känner mer för henne än för killarna i saw, då dom för det första har sällskap med varandra och dessutom verkar dom inte direkt så rädda för mördaren i flertal scener. Nej det är sant! Köpte hela 3 skräckisar idag: The Beyond, New york ripper och Evil Dead sp. ed. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 (redigerad) Vet någon vart man kan köpa Evil Ed på dvd, har den på VHS men vill ha den på dvd nu. Den fanns på ginza förut men när den tog slut så tog dom inte in några fler. Edit: Evil Ed är den Svenska splatter filmen. Redigerad 19 augusti, 2005 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2005 Jag menar inte direkt vidrig på det sättet, att det är massa blod, utan tänk dig själv att vara nån av dom, det är vidrigt. :'( Det känns psykande. Men jag känner mig ännu mer psykad av filmen House of 1000 corpses Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 Det känns psykande. Men jag känner mig ännu mer psykad av filmen House of 1000 corpses Jag kände ingenting när jag såg den, tycker faktiskt att den var riktigt dålig nu i efterhand... Skulle inte vilja se den igen... Den NYA filmen däremot verkar pissgrym, men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 20 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 augusti, 2005 @Kiedis: Jag köpte min evil-dvd på en Rocks-affär för ynkliga 59:- så det är mitt tips! Annars finns en skitsnygg utgåva som kallas Book of The dead som kan köpas via t.ex. Discshop Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts