vinnecool Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Är Hellraiser typ splatter? Inte splatter, definitivt inte giallo eller ens en slasher... Vadfan är för genre? Är den tillräckligt blodig för att bli klassad som en splatter? Det är frågan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-NightHawk- Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Detta måste vara GTAsajtens största poll Redigerad 12 augusti, 2005 av -NightHawk- Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Detta måste vara GTAsajtens största poll Sorry, Tupac-pollen är stärre. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Inte splatter, definitivt inte giallo eller ens en slasher... Vadfan är för genre? Är den tillräckligt blodig för att bli klassad som en splatter? Det är frågan! Nej, splatter är en blandning mellan skräck och komedi med överdrivet mycket blod. Hellraiser är en skräckfilm helt enkelt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nej, splatter är en blandning mellan skräck och komedi med överdrivet mycket blod. Hellraiser är en skräckfilm helt enkelt Måste se nån av dom filmerna nån da Ska se Shallow Ground imorgon Värkar rätt bra av vad jag har hört, och gillar man Saw så Shallow Ground Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Nån som hört nåt om release datum för Saw II? Fan vad man längtar till den! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 12 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 (redigerad) Nån som hört nåt om release datum för Saw II? Fan vad man längtar till den! Har hört att den kommer hösten 2005... Så innan dess hoppas jag att jag har köpt 2-discaren av Saw Redigerad 12 augusti, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Nej, splatter är en blandning mellan skräck och komedi med överdrivet mycket blod. Hellraiser är en skräckfilm helt enkelt Egentligen finns det väl ingen regel för vad som klassas som splatter, vissa ser det som "en blandning mellan skräck och komedi med överdrivet mycket blod", medans vissa ser det som en vanlig skräckfilm med extremvåld, men inte nödvändigtvis komedi. Jag tillhör den senare delen. Fan vad sugen jag är på att se "land of the dead". Postern får en ju att lägga sig ner på marken och gråta av lycka! Redigerad 13 augusti, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Sett hela Freddy's Nightmares nu. No more mr. nice guy var bäst, sedan kom Killer Instinct och sist It's a miserble life som var riktigt kass Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Har hört att den kommer hösten 2005... Så innan dess hoppas jag att jag har köpt 2-discaren av Saw För en gångskulle så längtar jag lite till hösten :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vet inte om det passar här, men det fanns ingen annan bättre topic, så: Såg på "ichi - the killer" nyss, och blev nästan lite besviken. Har hört så mycket om vidriga scener, men det var endast tre scener jag reagerade på: 1. Brösvårtekapning. 2. Den blodiga våldtäckten i början. 3. Tungkapning. Ingen cannibal holocaust direkt.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Azore Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vet inte om det passar här, men det fanns ingen annan bättre topic, så: Såg på "ichi - the killer" nyss, och blev nästan lite besviken. Har hört så mycket om vidriga scener, men det var endast tre scener jag reagerade på: 1. Brösvårtekapning. 2. Den blodiga våldtäckten i början. 3. Tungkapning. Ingen cannibal holocaust direkt.. Vad är det för film? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vad är det för film? http://www.ichithekiller.net/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vet inte om det passar här, men det fanns ingen annan bättre topic, så: Såg på "ichi - the killer" nyss, och blev nästan lite besviken. Har hört så mycket om vidriga scener, men det var endast tre scener jag reagerade på: 1. Brösvårtekapning. 2. Den blodiga våldtäckten i början. 3. Tungkapning. Ingen cannibal holocaust direkt.. Det är väl en skräck så då passar den ju här Är filmen asiatisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 (redigerad) Det är väl en skräck så då passar den ju här Är filmen asiatisk Ja, den är asiatisk, och nej det är ingen skräckfilm. Jag blev mer skrämd av The Matrix än ichi - the killer.. Redigerad 13 augusti, 2005 av vinnecool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Ja, den är asiatisk, och nej det är ingen skräckfilm. Jag blev mer skrämd av The Matrix än ichi - the killer.. LOL okej Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Hannibal e fan cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DoeX Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Vote: Jason Han e skön Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 13 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är det någon som har sett någon del i guinea pig serien? Personligen hatar jag del två(den enda jag har sett), den var seg, kassa skådisar, den så kallade handlingen existerade inte, ljudet sög, och den så kallade tortyren var seg och trist. Han högg/sågade ju bara av olika delar av kroppen för att sen skära upp magen! SÄMST! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 13 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 13 augusti, 2005 Är det någon som har sett någon del i guinea pig serien? Personligen hatar jag del två(den enda jag har sett), den var seg, kassa skådisar, den så kallade handlingen existerade inte, ljudet sög, och den så kallade tortyren var seg och trist. Han högg/sågade ju bara av olika delar av kroppen för att sen skära upp magen! SÄMST! Vart kan man få tag på dem filmerna? Är de råa? Ljudet behöver inte vara dåligt på alla utgåvor, speciellt inte om det är på dvd. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts