Tija Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nej, jag finner den inte heller så värst läskig, antagligen för att jag sett den så många gånger. Jag tycker den är grymt spännande och häftig iallafall. Riktig kultrulle! EB2 sitter här bredvid mig och grämer sig över att det inte var med några scener inifrån mentalsjukhuset. DET hade varit läskigt. Det är vi båda ense om, för vi är bröder, vettu! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Sitter här och väntar tills posten ska komma Får nämligen Freddy's Nightmares idag! Och sen så ska jag beställa Chucky the collection senare i veckan också tror jag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Sitter här och väntar tills posten ska komma Får nämligen Freddy's Nightmares idag! Och sen så ska jag beställa Chucky the collection senare i veckan också tror jag Vart beställde du den? vilken volym? vad kossta den? e det betalning med fakura? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Vart beställde du den? vilken volym? vad kossta den? e det betalning med fakura? Skrik.se sveriges bästa Skräckfilms sida. Vol 1 men jag kommer att få vol 2 också senare. 210 med frakt. Ja,. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Skrik.se sveriges bästa Skräckfilms sida. Vol 1 men jag kommer att få vol 2 också senare. 210 med frakt. Ja,. Faktura alltså? fett hoppas den e bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 EB2 sitter här bredvid mig och grämer sig över att det inte var med några scener inifrån mentalsjukhuset. DET hade varit läskigt. Det är vi båda ense om, för vi är bröder, vettu! Jo, men sen är det ju en b-film med väldigt liten budget. Halloween 6: The Curse of Michael Myers innehåller sjukhusscener om man gillar sånt. Finns även i vissa andra av uppföljarna. Faktura alltså? fett hoppas den e bra Nja, speciellt bra är den inte om man jämnför med A Nightmare on Elm Street. Det märks klart och tydligt att denna är gjord för TV. Men gillar man Freddy, så... Och sen så ska jag beställa Chucky the collection senare i veckan också tror jag Varifrån ska du beställa den? Finns på den utmärkta, men något dyra, svenska importsidan swedisc.com. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ska beställa Saw(2disc) idag Kalan sälj ffs Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jo, men sen är det ju en b-film med väldigt liten budget. Halloween 6: The Curse of Michael Myers innehåller sjukhusscener om man gillar sånt. Finns även i vissa andra av uppföljarna. Varifrån ska du beställa den? Finns på den utmärkta, men något dyra, svenska importsidan swedisc.com. Den kommer finnas på skrik.se Fast jag ska kanske köpa Leprechaun collection istället, vet inte... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Ska beställa Saw(2disc) idag Kalan sälj ffs Den enda Halloweenfilmen jag funderat på att sälja är isåfall en av mina Halloween 5-VHS:er. Råkar ha dubbelt av en utgåva, eftersom jag råkade få fel film en gång när jag vann en auktion på Tradera. Fick behålla den och fick sedan den rätta utgåvan fraktfritt. Varför borde jag sälja någon av de andra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Den enda Halloweenfilmen jag funderat på att sälja är isåfall en av mina Halloween 5-VHS:er. Råkar ha dubbelt av en utgåva, eftersom jag råkade få fel film en gång när jag vann en auktion på Tradera. Fick behålla den och fick sedan den rätta utgåvan fraktfritt. Varför borde jag sälja någon av de andra? Du lär käna mkt pengar iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Du lär käna mkt pengar iaf Tjäna* Min Freddy's Nightmares kom inte idag men den kommer imorgon Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Du lär käna mkt pengar iaf Nja, ingen är speciellt dyr (Förutom möjligtvis min Halloween 5 Tin DVD, importerade Halloween 6 DVD eller min 25års-jubileumsutgåva av Halloween på DVD, även om de två sistnämnda reas på discshop just nu), men ett par kronor lär det väll bli iallafall. Min Freddy's Nightmares kom inte idag men den kommer imorgon Jag vet inte om du har snackat med killen som sköter Skrik.se (Rickard), men ifall din film blir lite försenad kan det bero på att han är upptagen just nu, håller bla. på att flytta, men det borde inte vara några större problem. Min Freddy's Nightmares som jag har, har ett annorlunda fodral än det på skrik.se, undra om det är några andra skillnader? Redigerad 8 augusti, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Nja, ingen är speciellt dyr, men ett par kronor lär det väll bli. Jag vet inte om du har snackat med killen som sköter Skrik.se (Rickard), men ifall din film blir lite försenad kan det bero på att han är upptagen just nu, håller bla. på att flytta, men det borde inte vara några större problem. Min Freddy's Nightmares som jag har, har ett annorlunda fodral än det på skrik.se, undra om det är några andra skillnader? Jag har snackat med killen (Rickard) och den skickades i torsdag och han sa anterligen idag eller imorgon, och jag vet att han är upptagen med mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag vet inte om du har snackat med killen som sköter Skrik.se (Rickard), men ifall din film blir lite försenad kan det bero på att han är upptagen just nu, håller bla. på att flytta, men det borde inte vara några större problem. Min Freddy's Nightmares som jag har, har ett annorlunda fodral än det på skrik.se, undra om det är några andra skillnader? Jag har snackat med killen (Rickard) och den skickades i torsdag och han sa anterligen idag eller imorgon, och jag vet att han är upptagen med mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag vet inte om du har snackat med killen som sköter Skrik.se (Rickard), men ifall din film blir lite försenad kan det bero på att han är upptagen just nu, håller bla. på att flytta, men det borde inte vara några större problem. Min Freddy's Nightmares som jag har, har ett annorlunda fodral än det på skrik.se, undra om det är några andra skillnader? Jag har snackat med killen (Rickard) och den skickades i torsdag och han sa anterligen idag eller imorgon, och jag vet att han är upptagen med mycket. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Jag har snackat med killen (Rickard) och den skickades i torsdag och han sa anterligen idag eller imorgon, och jag vet att han är upptagen med mycket. Känner att stämmningen e lite låg här just nu så jag får väl muntra upp er med en liten kul nyhet Beställde Saw (2disc) idag förhoppningsvis kommer den inte så sent som förra filmerna kom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Känner att stämmningen e lite låg här just nu så jag får väl muntra upp er med en liten kul nyhet Beställde Saw (2disc) idag förhoppningsvis kommer den inte så sent som förra filmerna kom Beställde du Saw från cdon.com också? Är den billigare där än på discshop.se eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Beställde du Saw från cdon.com också? Är den billigare där än på discshop.se eller? Billigare på discshop med 10:- men farsan tyckte jag skulle beställa där Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kalan köp inte Leprechaun collection dom filmerna e så jävla dåliga. Är det förresten nån mer än jag som längtar efter nya King-Kong i regi av Peter Jackson?? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 I Friday the 13th Jason goes to hell (9) så är det ju ett jävligt coolt slut. Men vad betyder det, (ni som sett vet vad jag menar) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts