kariya Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Dött när Kalan e bortrest.. Mmm Imorgon ska jag köpa in några Jason filmer och kanske om jag hittar Freddy VS Jason (2disc) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Köpte Halloween 4 och 5 idag Har redan sett 5:an men den är faktist bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Köpte Halloween 4 och 5 idag Har redan sett 5:an men den är faktist bra Såg du Halloween på Svt1 igår natt? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Såg du Halloween på Svt1 igår natt? Nej det gjorde han inte Köpte Freddy VS Jason (2disc) idag för 139:- Och har lånat Bad Taste av grannen Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Nej det gjorde han inte Köpte Freddy VS Jason (2disc) idag för 139:- Och har lånat Bad Taste av grannen Flanders Jag kan faktist svara åt mig själv Var det ettan eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag kan faktist svara åt mig själv Var det ettan eller? Vadå han fick ju sitt svar snabbare ju Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 ... Jag tror det Är inte så haj på Halloween :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Vadå han fick ju sitt svar snabbare ju Jag var lite ironisk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Jag var lite ironisk LOL!!! DU tror inte jag visste det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 LOL!!! DU tror inte jag visste det? Joo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Joo Varför skrev du då det? Såg några Bortklippta scener i Freddy VS Jason innan. Inga bra scener det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 6 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Varför skrev du då det? Inga kommentarer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 6 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 6 augusti, 2005 Dött när Kalan e bortrest.. Jo, men nu är jag tillbaks! För er som undrar kom jag hem idag från stockholm. Fick med mig en bunte nyköpta filmer hem, men dessvärre bara en (!) skräckfilm. Exorcist: The Beginning blev det, regisserad av finska actionfilmsregissören Renny Harlin som bla. har regisserat en A Nightmare on Elm Street-film tidigare (del 4 vill jag minnas). Billig var den iaf... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag såg Bad Taste i¨går kväll och denn var skitball Men tyckte Braindead var bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag såg Bad Taste i¨går kväll och denn var skitball Men tyckte Braindead var bättre Den är så jävla skön Tycker den är bättre en Braindead, kanske lika bra... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tija Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag tycker Halloween var trist... Har sett den förut, men har inte tänkt på att det var den... LoL! Den var ju inte läskig!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag tycker Halloween var trist... Har sett den förut, men har inte tänkt på att det var den... LoL! Den var ju inte läskig!! Nej, det finns inte speciellt många skräck som är läskiga... Halloween är ju bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 7 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 (redigerad) Halloween har en grym kultstämpel på sig, del 1 då, resten av serien är lite halv seg. Men speciellt läskig är den inte....tycker jag, finns säkert folk som skiter på sig när dom ser den men... Redigerad 7 augusti, 2005 av Kiedis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag tycker Halloween var trist... Har sett den förut, men har inte tänkt på att det var den... LoL! Den var ju inte läskig!! Nej, jag finner den inte heller så värst läskig, antagligen för att jag sett den så många gånger. Jag tycker den är grymt spännande och häftig iallafall. Riktig kultrulle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 7 augusti, 2005 Jag har nu en 23:e och 24:e Halloween-utgåva på väg hem till mig. Antagligen de sista VHS-filmerna i min Halloween-samling. Hittade nyss en sida med alla Halloweenfilmer i väldigt många olika utgåvor, många hade jag aldrig ens hört talas om tidigare. Blir en beställning idag eller imorrn! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts