Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Dött när Kalan e bortrest..

Jo, men nu är jag tillbaks! :D För er som undrar kom jag hem idag från stockholm. Fick med mig en bunte nyköpta filmer hem, men dessvärre bara en (!) skräckfilm. Exorcist: The Beginning blev det, regisserad av finska actionfilmsregissören Renny Harlin som bla. har regisserat en A Nightmare on Elm Street-film tidigare (del 4 vill jag minnas). Billig var den iaf...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tycker Halloween var trist... Har sett den förut, men har inte tänkt på att det var den... LoL! :wub: Den var ju inte läskig!!

Nej, jag finner den inte heller så värst läskig, antagligen för att jag sett den så många gånger. Jag tycker den är grymt spännande och häftig iallafall. Riktig kultrulle! :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag har nu en 23:e och 24:e Halloween-utgåva på väg hem till mig. Antagligen de sista VHS-filmerna i min Halloween-samling. Hittade nyss en sida med alla Halloweenfilmer i väldigt många olika utgåvor, många hade jag aldrig ens hört talas om tidigare. Blir en beställning idag eller imorrn! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor