okändsoldat Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hannibal the cannibal lecter e cool. men Jason e också cool men det blev hannibal. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Du har ju redan två Halloween 4:a Jaaaaaa! Men Anchorbays tin utgåvor är inte skit direkt! De andra jävla utgåvorna är ren skit, de slår jag gärna sönder och kastar ut genom fönstret! Tin-utgåvan är en rejält snygg plåtlåda med extramaterial, och är liksom ett måste i samlingen. Man köper den inte för filmen skull, utan för utgåvan, som är helt lysande! Bättre ljud- och bildkvalitet. Har dessutom utgått hos filmbolaget och har såvitt jag vet aldrig ens sålts på discshop. Tinnen finns också bara i begränsad upplaga. Nej, jag är inte arg, jag blev bara upprörd Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ska se Fredag den 13:e del 7, 8 och 9 på Onsdag, sen har jag sett alla. Känns som att nå ett av alla mål i livet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ska se Fredag den 13:e del 7, 8 och 9 på Onsdag, sen har jag sett alla. Känns som att nå ett av alla mål i livet Ett av mina mål i livet är att ha en eller flera skräckfilmer på varje bokstav i alfabatet (A-Z) De som fattas för tillfället är: O, Q, V, X och Y. Har ni några titlar att rekommendera? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 O Omen ffs! Eller räknas det som en skräckfilm? Jag gillade den inte alls när jag såg <någon del> första gången.. var visserligen nio då. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Omen ffs! Eller räknas det som en skräckfilm? Jag gillade den inte alls när jag såg <någon del> första gången.. var visserligen nio då. Jo, Omen räknas nog, men jag har inte sett den. Tack för tipset! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Omen del ett är iaf riktigt bra! X-files? TV-serie iofs... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Jo, Omen räknas nog, men jag har inte sett den. Tack för tipset! OMG! Har du inte sett den? Jag såg visserligen den för kanske 4 år sedan Redigerad 31 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 OMG! Har du inte sett den? Jag såg visserligen den för kanske 4 år sedan Den låter väldigt bekant, men jag har inga minnen av att jag sett den. Kanske kommer ihåg den när jag ser den, tror jag ska köpa den på dvd nångång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 1 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 augusti, 2005 Den handlar ju om nån liten grabb som visar sig vara son til...ja, djävulen typ...tycker det är en riktigt skön kult-rulle! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Fick hem min 20:e skräckfilm idag Freddy vs jason + extra meterial och Jason X hyres verision (billigare, ingen skillnad) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Jag fick Psycho boxen idag Inte snygg box, filmerna ligger i en keepcase=/ Men jaja de är ju filmerna osm man ska titta på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Gillar Psycho-originalet, men gillar absolut inte uppföljarna. Remaken från 1999 är väl okey... ETT SISTA TIPS TILL ALLA SOM HAR KANALEN SHOWTIME: se Fredag den trettonde-filmerna på nätterna där, just nu sänds hela köret med jämna mellanrum. Imorgon natt: del 7 o 8;-) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Toki Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Har säkert votat förut då! Vote: Norman Bates,han mördar med stil. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 Som transa? Vilken stil Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 2 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 augusti, 2005 ETT SISTA TIPS TILL ALLA SOM HAR KANALEN SHOWTIME: se Fredag den trettonde-filmerna på nätterna där, just nu sänds hela köret med jämna mellanrum. Imorgon natt: del 7 o 8;-) Man ska kolla på Showtime på Halloween Skräckfilmer dygnet runt den helgen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 3 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 augusti, 2005 Yep det är gött Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Dött när Kalan e bortrest.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Patrik Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Såg Boogieman (rättstavat?) för nån dag sen, sämsta filmen på länge. Spoilers: <Varför i helvete ska dom förstöra slutet med en grön ful 3D-animerad gubbe som inte ens är läskig, och kan springa 10km/h? Herregud. > Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kiedis Skrivet 5 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 augusti, 2005 Kollade igenom min skräcksammling och måste säga att Jason håller sig bäst...än idag. Även om det är lite tamt idag så är det något speciellt med Fredagen dem 13:e serien. Även motorsågsmassakern är en favorit då det var den absolut första skräckfilmen jag såg, den är lite speciell Någon som sett Fright Night 2? riktigt bra, också en av dom första skräckfilmerna jag såg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts