Kalan Skrivet 29 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 (redigerad) Passar på att slänga upp en liten lista jag skrivit med alla mina skräckfilmer. Numrerade och betygsatta. Om ni öppnar i wordpad/anteckningarna se till at "Automatisk radbyte" under "Format" i menyn är avkryssat. Detta för att varje film ska få plats på en rad var. Har ni en mindre skärm får ni helt enkelt bläddra i sidleds för att se betyget osv. EDIT: Några få uppgifter kan saknas, men det beror på att jag inte har filmerna hemma för tillfället. EDIT2: Bild finnes på sidan innan.Mina_Skr_ckfilmer__3.txt Redigerad 29 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 29 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 29 juli, 2005 Passar på att slänga upp en liten lista jag skrivit med alla mina skräckfilmer. Numrerade och betygsatta. Om ni öppnar i wordpad/anteckningarna se till at "Automatisk radbyte" under "Format" i menyn är avkryssat. Detta för att varje film ska få plats på en rad var. Har ni en mindre skärm får ni helt enkelt bläddra i sidleds för att se betyget osv. EDIT: Några få uppgifter kan saknas, men det beror på att jag inte har filmerna hemma för tillfället. EDIT2: Bild finnes på sidan innan. Låter trevligt! Får kolla igenom listan. Föresten ahr du sett Alice sweet Alice? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 30 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Låter trevligt! Får kolla igenom listan. Föresten ahr du sett Alice sweet Alice? Nope, men så jäkla överbra tycker inte jag att den verkar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Nope, men så jäkla överbra tycker inte jag att den verkar. Nja inte jag heller men dem som har sett den säger att den är riktigt bra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Såg Saw idag ! Riktigt grym film ! Hade dock förväntat mig en lite mer psykologisk film Någon som har tips på psykologiska filmer som är blodiga ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 (redigerad) Såg Saw idag ! Riktigt grym film ! Hade dock förväntat mig en lite mer psykologisk film Någon som har tips på psykologiska filmer som är blodiga ? När du säger Psykologisk film hur menar du? En film som psykar en? om de är det du menar så är House of 1000 corpses riktigt bra BTW: Jag och Kalan ska få Freddy's Nightmares vol. 2 Redigerad 30 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Frenzy Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 När du säger Psykologisk film hur menar du? En film som psykar en? om de är det du menar så är House of 1000 corpses riktigt bra En film som man själv behöver tänka i En film med mening och som man blir lite tankställd efter man sett. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 En film som man själv behöver tänka i En film med mening och som man blir lite tankställd efter man sett. Jaja okej. Mindhunters kan jag rekomendera isf Riktigt härlig film! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 30 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 juli, 2005 Såg Saw idag ! Riktigt grym film ! Hade dock förväntat mig en lite mer psykologisk film Någon som har tips på psykologiska filmer som är blodiga ? Jag kan rekomendera The Machinist, den är väldigt bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Random Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Hannibal-filmerna, Sjätte Sinnet, The Village... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Var är Samara? *Smisk* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Var är Samara? *Smisk* Vad är Samara? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Var i Uppsala idag, och gick in på rocks och hittade Hellraiser 2, HalloweeN 3 och HalloweeN 4. Köpte HalloweeN 4 för att Den var det enda jag hittade som verkade bra, i 3an e det ju inte han så... men iaf: Bild: http://www.discshop.se/LIVE/shop/img/omslag/front_normal/28515.jpg (Klicka för större bild) Pris: 59.90kr Handling (Som står på baksidan av fodralet): Det är tio år sedan den mordgalne Michael Myers orsakade en blodig massaker i den lilla staden Haddonfield. Sedan dess har han suttit inlåst på en allmän säkerhetsanstalt. Men så kommer en ny lag som säger att patienter efter tio år ska föras över till allmän anstalt. När doktor Loomis får veta detta, skyndar han till sjukhuset. Men han kommer försent! Michael Myers är lös igen och han är på väg mot Haddonfield... Ger filmen 4 av 5, en utav det bästa halloween filmerna jag sett Redigerad 31 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Vad är Samara? Flickan från The Ring, tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Flickan från The Ring, tror jag. Han frågade väl VAD hon e? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Flickan från The Ring, tror jag. Jo, hon borde ju verkligen vara med som pollalternativ, eftersom hon också är en bad-ass motherfucker med en stor kniv som dödar alla, vilket de flesta andra på listan är, eller iaf några Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Han frågade väl VAD hon e? Mm, och jag svarade. > >"Flickan" < < från The Ring. Borde väl förklara det mesta. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 31 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Mm, och jag svarade. > >"Flickan" < < från The Ring. Borde väl förklara det mesta. Ja, det besvarade min fråga iallafall Tycker ni att man borde köpa Halloween 4 Tin eller Trilogy of the Dead först? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 (redigerad) Ja, det besvarade min fråga iallafall Tycker ni att man borde köpa Halloween 4 Tin eller Trilogy of the Dead först? Tin är väll typ spec utgåva? Triolgy of the dead skulle jag tagit,såvida det inte är nåt nytt i själva halloween filmen Redigerad 31 juli, 2005 av Xemtoth Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 31 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 31 juli, 2005 Ja, det besvarade min fråga iallafall Tycker ni att man borde köpa Halloween 4 Tin eller Trilogy of the Dead först? Trilogy of the Dead först! Du har ju redan två Halloween 4:a Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts