Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

Skrivet (redigerad)

Passar på att slänga upp en liten lista jag skrivit med alla mina skräckfilmer. Numrerade och betygsatta. Om ni öppnar i wordpad/anteckningarna se till at "Automatisk radbyte" under "Format" i menyn är avkryssat. Detta för att varje film ska få plats på en rad var. Har ni en mindre skärm får ni helt enkelt bläddra i sidleds för att se betyget osv.

EDIT: Några få uppgifter kan saknas, men det beror på att jag inte har filmerna hemma för tillfället.

EDIT2: Bild finnes på sidan innan.

Mina_Skr_ckfilmer__3.txt

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Passar på att slänga upp en liten lista jag skrivit med alla mina skräckfilmer. Numrerade och betygsatta. Om ni öppnar i wordpad/anteckningarna se till at "Automatisk radbyte" under "Format" i menyn är avkryssat. Detta för att varje film ska få plats på en rad var. Har ni en mindre skärm får ni helt enkelt bläddra i sidleds för att se betyget osv.

EDIT: Några få uppgifter kan saknas, men det beror på att jag inte har filmerna hemma för tillfället.

EDIT2: Bild finnes på sidan innan.

Låter trevligt! Får kolla igenom listan. Föresten ahr du sett Alice sweet Alice?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Såg Saw idag !

Riktigt grym film !

Hade dock förväntat mig en lite mer psykologisk film :o

Någon som har tips på psykologiska filmer som är blodiga ?

När du säger Psykologisk film hur menar du? En film som psykar en?

om de är det du menar så är House of 1000 corpses riktigt bra :o

BTW: Jag och Kalan ska få Freddy's Nightmares vol. 2 :o

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Var i Uppsala idag, och gick in på rocks och hittade Hellraiser 2, HalloweeN 3 och HalloweeN 4.

Köpte HalloweeN 4 för att Den var det enda jag hittade som verkade bra, i 3an e det ju inte han så... men iaf:

Bild:

(Klicka för större bild)

Pris: 59.90kr

Handling (Som står på baksidan av fodralet):

Det är tio år sedan den mordgalne Michael Myers orsakade en blodig massaker i den lilla staden Haddonfield. Sedan dess har han suttit inlåst på en allmän säkerhetsanstalt. Men så kommer en ny lag som säger att patienter efter tio år ska föras över till allmän anstalt.

När doktor Loomis får veta detta, skyndar han till sjukhuset. Men han kommer försent! Michael Myers är lös igen och han är på väg mot Haddonfield...

Ger filmen 4 av 5, en utav det bästa halloween filmerna jag sett :o

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, det besvarade min fråga iallafall ;)

Tycker ni att man borde köpa Halloween 4 Tin eller Trilogy of the Dead först?

Tin är väll typ spec utgåva? Triolgy of the dead skulle jag tagit,såvida det inte är nåt nytt i själva halloween filmen ;)

Redigerad av Xemtoth
Länk till kommentar
Dela på andra sidor