Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Yeah, då fick jag min Halloween 5 Tin idag! Sjävla plåtlådan var i bra kvalitet för att vara begangnad, så även boken och resten av innehållet i boxen. Själva filmen hade både mycket bra ljud- och bildkvalitet. Har sett allt extramaterial också. Roligt att se hur skådespelarna ser ut idag (eller år 2000, då dokumentären spelades in). Jag är väldigt nöjd iaf! :blink:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Yeah, då fick jag min Halloween 5 Tin idag! Sjävla plåtlådan var i bra kvalitet för att vara begangnad, så även boken och resten av innehållet i boxen. Själva filmen hade både mycket bra ljud- och bildkvalitet. Har sett allt extramaterial också. Roligt att se hur skådespelarna ser ut idag (eller år 2000, då dokumentären spelades in). Jag är väldigt nöjd iaf! :angry:

Grattis Kalan! :(

Jag tycker det skulle varit självklart att man skulle få en poster i varje box! ;P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Grattis Kalan! :(

Jag tycker det skulle varit självklart att man skulle få en poster i varje box! ;P

Jag fick visserligen bara en "Poster Replica", alltså en förminskad variant. Fick även en 48 sidig bok i färg, med bilder bakom kulliserna. På skivan fanns en dokumentär på en kvart och en trailer. Widescreen eller Fullframe kan man se filmen i. 5.1 eller 2.0 som ljud är det på filmen. Men det absolut bästa är ändå själva plåtlådan! :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Tänkte tipsa om House of 1000 corpses som jag såg för ett år sen. Här finns en trailer :lol:

Iallfall så kommer jag få den någon gång i veckan :o

Om ni gillar TCM så kommer ni gilla denna, den är bara ett stenkast därifrån :huh:

Visst är den skön? ;P

Fattar inte att alla gnäller om att Den skulle vara en ripoff på motorsågsmassakern, så löjligt!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag såg Texas Chainsaw Massacre nyss. Inte Remaken utan orginalet. Den var bra men inte lika bra som remaken tycker jag ;P

Såg förövrigt House of 1000 corpses för andra gångn innan idag. Ganska bra men inte riktigt så bra som jag tyckte innan :lol:

Hosue of 1000 corpses var rätt bra :huh: ..

TCM orginalet tycker jag är ungefär lika bra som remaken :o

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

@Kalan: Kan inte du visa upp din samtliga skräckfilms-samling? Du köper ju nya filmer varje dag så...

Hur fan har du råd? :(

Jag tog precis bilder på alla min filmer jag har hemma. Har väll en 10-15 DVD-filmer och nån VHS utlånad. Lägger upp bilder imorrn, samt möjligtvis även en lista med alla filmerna betygsatta.

Råd har jag inte, är urfattig för tillfället. :huh:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag tog precis bilder på alla min filmer jag har hemma. Har väll en 10-15 DVD-filmer och nån VHS utlånad. Lägger upp bilder imorrn, samt möjligtvis även en lista med alla filmerna betygsatta.

Råd har jag inte, är urfattig för tillfället. :huh:

Bild kommer antagligen om en liten stund om jag hinner, eller lägger jag upp imorrn. Ska iväg snart nämnligen. Aja, nu har jag min 23:e Halloweenfilm på gång iaf! Halloween 1995 (del 6) på VHS. Ända Halloweenfilmen jag inte har på VHS...

Det går ju inte ihop!

Redigerad av vinnecool
Länk till kommentar
Dela på andra sidor