Jump to content

Skräckfilmsmördare

Kalan
 Share

Vilken skräckfilmsmördare föredrar du?  

332 röster

You do not have permission to vote in this poll, or see the poll results. Please sign in or register to vote in this poll.

Recommended Posts

• Inlägg 2,1k
  • Ålder
  • Senaste inlägg

Toppbidragare

Skrivet (redigerad)
Kompensera det genom att sälja Halloween 5-tinen till mig, vetja.

Hehe, jag brukar faktiskt kolla på Tradera om någon ny sådan har lagts upp lite titt som tätt, eftersom du, alternativt någon mer verkar vara sugen på den. <_<

Dessutom fick jag min Puzzle Box idag! Har kollat igenom allt extramaterial till filmerna och är nu inne på bonusdiscen där det bla. finns två kortfilmer gjorda av Clive Barker (manusförfattare och regissör till Hellraiser) och hans kompisar på 70-talet. De är filmade med en 8mm-kamera så bildkvaliteten är kanske inte den bästa. I en av dem, The Forbidden, får man bla. se en naken man, målad i ansiktet hoppas runt och vifta med sin stående penis i kameran till någon bongomusik. Väldigt roligt, eller nått... :wacko: Kan ladda upp en bild om någon är intresserad. ;)

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Inte illa kalan, ladda gärna upp bilder på puzzle boxen  ;P

Jodå, det kommer, men min kamera är just nu iväg på ridläger med min lillasyster.

Förväntas få min Halloween 5 Tin snart också. Den måste vara rejält inslagen eftersom frakten låg på 66kr.

Frakten på min puzzlebox var 44kr och det eftersom den är kubformad.

Såg förövrigt Hellraiser igen häromdan, lika bra som jag kommer ihåg den!

EDIT: Märkte på förra sidan att jag skrev att Halloween 5 Tin blir min 20:e Halloweenfilm/utgåva, men det stämmer inte, det blir min 22:a :D

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jodå, det kommer, men min kamera är just nu iväg på ridläger med min lillasyster.

Förväntas få min Halloween 5 Tin snart också. Den måste vara rejält inslagen eftersom frakten låg på 66kr.

Frakten på min puzzlebox var 44kr och det eftersom den är kubformad.

Såg förövrigt Hellraiser igen häromdan, lika bra som jag kommer ihåg den!

EDIT: Märkte på förra sidan att jag skrev att Halloween 5 Tin blir min 20:e Halloweenfilm/utgåva, men det stämmer inte, det blir min 22:a :huh:

Sälj några!

Du är dum om du inte gör det :P

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skrivet (redigerad)
Vadå sälj? Han samlar ju ffs  :huh:

Jag tycker att han ska köpa mer  :P

Hell Yeah! ;) Det ändå jag funderar på att sälja är Freddy's Nightmares Del 1 & 2 på VHS. De står ändå bara och skräpar, har aldrig sett dem. Bara på DVD, då. Aja, varje avsnitt är iaf enligt fodralet 1 tim och 40 min.

Kariya?

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hell Yeah! <_< Det ändå jag funderar på att sälja är Freddy's Nightmares Del 1 & 2 på VHS. De står ändå bara och skräpar, har aldrig sett dem. Bara på DVD, då. Aja, varje avsnitt är iaf enligt fodralet 1 tim och 40 min.

Kariya?

Ja men jag tror jag ska köpa Vol 1 och 2 på amazona :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Och Peter Jacksson boxen och Motorsågsmassakern  :P ¨

Kommer de inte så kan ja bara säga en sak: Handla inte på CDON, trots det är så billigt :P

Ähh vadå, minst lika billigt på discshop!

BTW: Flanders visade mig en ny member som var ett Krueger fan verkar det som :D

Hoppas han hittar denna tråden ;)

Redigerad av kariya
Länk till kommentar
Dela på andra sidor