Xemtoth Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Jag behöver hjälp! Jag ska välja mellan 3 boxar: Wes Craven Box 345:- Psycho 1-4 Collection Box (Import) 329:- Hellraiser Puzzle Box - Limited edition (4-disc) (Import) 495:- Vilken ska jag välja? Vad ingår i Wes Cravens Box? Scream eller Terror på elmstreet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Vad ingår i Wes Cravens Box? Scream eller Terror på elmstreet? Ingen av dom Wes Craven box Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 18 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 (redigerad) Kompensera det genom att sälja Halloween 5-tinen till mig, vetja. Hehe, jag brukar faktiskt kolla på Tradera om någon ny sådan har lagts upp lite titt som tätt, eftersom du, alternativt någon mer verkar vara sugen på den. Dessutom fick jag min Puzzle Box idag! Har kollat igenom allt extramaterial till filmerna och är nu inne på bonusdiscen där det bla. finns två kortfilmer gjorda av Clive Barker (manusförfattare och regissör till Hellraiser) och hans kompisar på 70-talet. De är filmade med en 8mm-kamera så bildkvaliteten är kanske inte den bästa. I en av dem, The Forbidden, får man bla. se en naken man, målad i ansiktet hoppas runt och vifta med sin stående penis i kameran till någon bongomusik. Väldigt roligt, eller nått... Kan ladda upp en bild om någon är intresserad. Redigerad 18 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 18 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 juli, 2005 Inte illa kalan, ladda gärna upp bilder på puzzle boxen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 När jag kommer hem från stockholm så väntar Psycho-boxen och Dog soldiers på mitt skrivbord Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 19 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har inte fått mina filmer än!! Beställde dom i fredags... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 19 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 19 juli, 2005 Har inte fått mina filmer än!! Beställde dom i fredags... Har du kollat så ingen är tillfälligt slut i lager på dischop? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Har du kollat så ingen är tillfälligt slut i lager på dischop? Beställde de på cdon så vad kan man förvänta sig Men ska kolla de... Edit: Inga var tillfälligt slut, kanske kommer idag!? Redigerad 20 juli, 2005 av Flanders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 20 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 Beställde de på cdon så vad kan man förvänta sig Men ska kolla de... Edit: Inga var tillfälligt slut, kanske kommer idag!? Så går det när man beställer från CDON! Fick mina idag fast jag är inte hemma Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 20 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 20 juli, 2005 (redigerad) Inte illa kalan, ladda gärna upp bilder på puzzle boxen Jodå, det kommer, men min kamera är just nu iväg på ridläger med min lillasyster. Förväntas få min Halloween 5 Tin snart också. Den måste vara rejält inslagen eftersom frakten låg på 66kr. Frakten på min puzzlebox var 44kr och det eftersom den är kubformad. Såg förövrigt Hellraiser igen häromdan, lika bra som jag kommer ihåg den! EDIT: Märkte på förra sidan att jag skrev att Halloween 5 Tin blir min 20:e Halloweenfilm/utgåva, men det stämmer inte, det blir min 22:a Redigerad 20 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Jodå, det kommer, men min kamera är just nu iväg på ridläger med min lillasyster. Förväntas få min Halloween 5 Tin snart också. Den måste vara rejält inslagen eftersom frakten låg på 66kr. Frakten på min puzzlebox var 44kr och det eftersom den är kubformad. Såg förövrigt Hellraiser igen häromdan, lika bra som jag kommer ihåg den! EDIT: Märkte på förra sidan att jag skrev att Halloween 5 Tin blir min 20:e Halloweenfilm/utgåva, men det stämmer inte, det blir min 22:a Sälj några! Du är dum om du inte gör det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ferizi Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Vadå sälj? Han samlar ju ffs Jag tycker att han ska köpa mer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 (redigerad) Vadå sälj? Han samlar ju ffs Jag tycker att han ska köpa mer Hell Yeah! Det ändå jag funderar på att sälja är Freddy's Nightmares Del 1 & 2 på VHS. De står ändå bara och skräpar, har aldrig sett dem. Bara på DVD, då. Aja, varje avsnitt är iaf enligt fodralet 1 tim och 40 min. Kariya? Redigerad 21 juli, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Hell Yeah! Det ändå jag funderar på att sälja är Freddy's Nightmares Del 1 & 2 på VHS. De står ändå bara och skräpar, har aldrig sett dem. Bara på DVD, då. Aja, varje avsnitt är iaf enligt fodralet 1 tim och 40 min. Kariya? Ja men jag tror jag ska köpa Vol 1 och 2 på amazona Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 21 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Ja men jag tror jag ska köpa Vol 1 och 2 på amazona Okej, gott! Vad kostar frakten, är inte den dyr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 21 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 21 juli, 2005 Okej, gott! Vad kostar frakten, är inte den dyr? Hittar itne Vol 2 någonstan. På alla ställen har den utgått Ska köpa vol 1 bara tror jag då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 23 juli, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 juli, 2005 Hade tänkt tipsa om Halloween Complete Collection BOXSET NY INPLASTAD för 650 kr. Jag hade köpt den om jag inte hade vart urfattig för tillfället Men Halloween 5 Tin beräknas anlända på måndag i en brevlåda nära mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Hade tänkt tipsa om Halloween Complete Collection BOXSET NY INPLASTAD för 650 kr. Jag hade köpt den om jag inte hade vart urfattig för tillfället Men Halloween 5 Tin beräknas anlända på måndag i en brevlåda nära mig. Så som Psycho och Dog soldiers här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Flanders Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 Så som Psycho och Dog soldiers här Och Peter Jacksson boxen och Motorsågsmassakern ¨ Kommer de inte så kan ja bara säga en sak: Handla inte på CDON, trots det är så billigt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 24 juli, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 juli, 2005 (redigerad) Och Peter Jacksson boxen och Motorsågsmassakern ¨ Kommer de inte så kan ja bara säga en sak: Handla inte på CDON, trots det är så billigt Ähh vadå, minst lika billigt på discshop! BTW: Flanders visade mig en ny member som var ett Krueger fan verkar det som Hoppas han hittar denna tråden Redigerad 24 juli, 2005 av kariya Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts